[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Nowy numer już w sprzedaży!

Pachnące świeżością wydanie magazynu „Motocykl”, czyli nr 03/2019 właśnie trafiło do punktów sprzedaży. Sprawdź co tym razem przygotowaliśmy!


Przekartkuj bez odchodzenia od komputera ► www.motocykl-online.pl/nowy_numer

Kup nowy numer ► https://www.motocykl-online.pl/wydanie/03-2019

Prenumerata ► www.motocykl-online.pl/prenumerata

Numery archiwalne ► https://www.motocykl-online.pl/archiwum


Od piątku (8 lutego) na stacjach, w kioskach i salonach prasowych możesz kupić nowe wydanie MOTOCYKL-a! Jak zwykle pojawiło się w nim cała masa interesujących artykułów. Oto przedsmak:

Najmocniejszy superbike

Wyścig zbrojeń o najmocniejszego produkowanego seryjnie superbike'a trwa w najlepsze! BMW depcze po piętach Ducati. Włosi się nie poddają i kontratakują nowym Panigale V4 w wersji R. Otwórz 32 stronę naszego magazynu i sprawdź jak jeździ 221 konny, boloński przecinak.

REKLAMA



Technologie przyszłości

Pierwszy motocyklowy ABS pojawił się w 1988 roku i był montowany przez BMW w modelu K100. Kto by wtedy pomyślał, że ten system w przyszłości będzie według przepisów obowiązkowym wyposażeniem każdego produkowanego motocykla. 

Technologia rozwija się w błyskawicznym tempie. Sprawdziliśmy najnowsze technologie w które, być może, już wkrótce będą wyposażone seryjnie produkowane motocykle.

Jak wyglądają motocyklowe technologie przyszłości? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz na 78 stronie magazynu.



Pierwsze takie porównanie

W zeszłym roku Austriacy i Japończycy zaprezentowali motocykle o mocno off-roadowych genach. KTM postawił na moc i elektronikę, a Yamaha na maksymalną prostotę.

Jako pierwsi postanowiliśmy porównać ze sobą KTM-a 790 Adventure i Yamahę Tenere 700.



Test Triumpha Scramblera 1200

Triumph pokazał światu Scramblera z silnikiem 1200 cm3, a my postanowiliśmy go sprawdzić nie tylko na asfalcie, ale również w terenie. Okazało się, że maszyna ma szansę nieźle namieszać na rynku. Konkurencjo bój się!



Trójkołowa ofensywa

Kojarzycie dużego, drogiego Can-Ama Spyder? Amerykańska marka powiększa trójkołową ofertę o kolejny model - Ryker. Maszyna jest mniejsza, ale za to znacznie tańsza. Sprawdziliśmy ile frajdy z jazdy jest w stanie dać nam najnowszy trójkołowiec na kategorię prawa jazdy "B".



Natury nie oszukasz

Elegancki naked, czy bardziej sportowa cebeerka? Najnowsze Hondy - CBR 650 R, CB 650 R - łączą rasowy wygląd ze znakomitymi manierami. Ich moc 95 KM spokojnie wystarcza, aby zapewnić emocje podczas jazdy. 



To oczywiście nie koniec. W marcowym motocyklu znajdziesz też:

  • Nowości z motocyklowego świata.

  • Testy ubrań i akcesoriów motocyklowych.

  • Motocykle w liczbach, czyli ile litrów powietrza potrzeba do spalenia 1 kg benzyny?

  • Kawasaki ER-6F - prosty i przyjazny motocykl. Idealny by zacząć przygodę z motocyklami. 
      
  • Pojedynek sportowych turystyków. Kto wygrał? Honda VFR 800 F czy BMW F800 ST?

  • Yamaha YZF-R6. Czy najlepsza 600-tka na rynku jest warta swojej ceny? 

  • "Afrykańska kurzawka" czyli opowieść naszych czytelników o wyprawie do Afryki. 

  • Podsumowanie Mistrzostw Polski w Motorcrossie.

  • 41. edycja rajdu Dakar. Pustynie Peru zebrały żniwo, bo najtrudniejszego rajdu na świecie nie ukończyło ponad 40% zawodników. Toby Price jadący KTM-em wygrał a to oznacza 18-te zwycięstwo KTM-a z rzędu.


zobacz galerię

Zobacz również:
Stało się już tradycją, że w wydarzeniu na włoskim torze Monza zawsze ściga się Valentino Rossi. On sam nie ukrywa, że rajdy i generalnie ściganie się samochodem to jego druga miłość i prawdopodobnie przyszłość. W tegorocznym rajdzie poświęconym Marco Simoncellemu Rossi wywalczył 2 miejsce przegrywając tylko z 8-krotnym mistrzem świata w rajdach Sebastienem Loebem.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij