[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
1.0

Nowy wymiar podróży BMW R 1250 RT

Najnowszy model RT od poprzednika różni się zwłaszcza silnikiem. Napędza go bowiem nowy bokser o pojemności 1254 cm3, którym po raz pierwszy zastosowano technologię ShiftCam. Poznajcie nowe wcielenie luksusowego pożeracza przestrzeni - BMW R 1250 RT.

Przez niemal czterdzieści lat obecności na szosach maszyny BMW z RT w nazwie stały się synonimem komfortowego podróżowania motocyklem. Napędzany nowym silnikiem model R 1250 RT jest godnym następcą wielkich przodków łączącym komfort ze sportową dynamiką i bogatym wyposażeniem.

 

 

Od poprzednika różni go zwłaszcza silnik, nowy bokser o pojemności 1254 cm3, którym po raz pierwszy zastosowano technologię ShiftCam, czyli zmienne fazy rozrządu. Nowa jednostka napędowa generuje 136 KM mocy i 143 Nm momentu obrotowego i cechuje się lepszą dynamiką, wyższą kulturą pracy oraz mniejszym zużyciem paliwa.

W wyposażeniu standardowym znalazły się miedzy innymi dwa tryby jazdy (Rain, Road), system kontroli stabilności ASC, asystent ruszania pod górę HSC, ABS Pro oraz elektrycznie regulowana przednia szyba.

 

 

Wśród opcji bogatego wyposażenia dodatkowego znaleźć można między innymi najnowszą wersję elektronicznie sterowanego zawieszenia Dynamic ESA w którym poziom tłumienia może być regulowane w trzech pozycjach; Soft, Normal i Hard a obciążenie w trzech trybach: kierowca, kierowca z bagażem i kierowca z pasażerem. Dostępny jest tryb jazdy Pro, system audio, nawigacja, zastępujący konwencjonalną blokadę kierownicy i stacyjkę system bezkluczykowy Keyless Ride działający w odległości do 2 metrów od motocykla, centralny zamek, podgrzewana kanapę, dodatkowe oświetlenie oraz asystent zmiany biegów Pro shift pozwalajacy na zmianę biegów w górę i w dół bez konieczności operowania sprzęgłem i gazem w niemal całym zakresie obrotów. 

Obrazu dopełniają atrakcyjne malowania i akcesoria wizualnie personalizujące maszynę.

 

 

Dane techniczne
Silnik: Chłodzony powietrzem icieczą czterosuwowy, dwuscylindrowy silnik, podwójny wałek rozrządu, jeden wałek wyrównoważający i układ zmiennych faz rozrządu BMW ShiftCam.
Przeniesienie napędu: sterowane hydraulicznie sprzęgło mokre, skrzynia 6-biegowa, wał kardana
Śr. cylindra x skok tłoka 102,5 mm x 76 mm
Pojemność 1254 cm3
Moc maks. 136 KM (100 kW) przy 7750 obr/min
Maks. moment obrotowy 143 Nm przy 6250 obr/min
Rama: Rama dwuczęściowa, skręcana, silnik stanowi część konstrukcji nośnej
Zawieszenia: przód – BMW Motorrad Telelever; amortyzator centralny, tył – BMW Motorrad Paralever
Hamulce: przód – Podwójny hamulec tarczowy, średnica 320 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski pływające tył – Jednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający, ABS Pro
Opony p/t: 120/70 ZR 17 / 180 55 ZR 17

 

Wymiary i masy
Kąt główki ramy 64,1°
Wysokość kanapy 805/825 mm (niskie siedzenie 760/780 mm; wysokie siedzenie 830/ 850 mm)
Masa: 279 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 25 l

 

 

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij