Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Nr 1 to nr 19

W ostatnią niedzielę października na trybunach toru w Portimao zasiadło 86 000 widzów. Zarówno Ben Spies, jak i Noriyuki Haga zrobili dużo, żeby publika się nie nudziła.

Zwycięsko z tej walki w kategorii SBK wyszedł Ben Spies i to on zgarnął mistrzowski tytuł. Kolesie z Yamahy mają tym większe powody do zadowolenia, że również w klasie Super Sport Cal Crutchlow zdobył tytuł mistrza świata. W ten sposób odegrali się Hondzie za sezon 2007, kiedy triumfowali James Toseland oraz Kenan Sofuoglu.

Ducati na otarcie łez został tytuł w Superstockach 1000 wywalczony przez Xaviera Simeona. Z kolei honor Hondy uratował Gino Rea w Superstockach 600.

Szczegółową relację znajdziecie w grudniowym numerze "Motocykla". Szukajcie w kioskach od 13 listopada.


Ben Spies mógł odetchnąć po wygraniu pierwszego wyścigu.



W drugim wyścigu Haga musiał pojechać perfekcyjnie i liczyć na błąd Spiesa.



Laverty wygrał ostatni wyścig SSP, ale do tytułu mistrzowskiego zabrakło mu 7. punktów.



Na otarcie łez Ducati został mistrzowski tytuł w Superstockach 1000.


 
Mistrzowie 2009 (od lewej): Xavier Simeon (STK 1000), Ben Spies (SBK), Cal Crutchlow (SSP) oraz Gino Rea (STK 600).
Zobacz również:
Poznaj nową oponę sportowo-turystyczną firmy METZELER - ROADTEC 01. Opracowana by zaoferować motocyklistom wysoki poziom przyczepności w różnych warunkach pogodowych. Zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni, a także w zmiennych warunkach oraz na nawierzchniach o niskiej przyczepności. ROADTEC™ 01 oferuje przebiegi na porównywalnym poziomie w odniesieniu do swojego segmentu dzięki bardziej jednorodnemu zużyciu oraz dużej stabilności, zarówno przy dużych prędkościach, jak i przy w pełni obciążonym motocyklu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij