[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Odświeżona waga ciężka Indiana

Prosto z Ameryki nadeszły do nas wieści na temat odświeżonych Indianów na 2019 rok. Zmiany obejmują modele wagi ciężkiej - Chieftain, Spriengfield i Roadmaster.

Duże Indiany (Chieftain, Spriengfield, Roadmaster) napędza ten sam silnik - Thunder Stroke 111 (1811 cm3, V2). To właśnie na nim głównie skupiła się ekipa ze Springfield. Jeśli spodziewałeś się znaczących zmian i fajerwerków to będziesz nieco rozczarowany. Wygląd ulegnie jedynie kosmetycznym zmianom.

Indian Roadmaster 2019 Indian Springfield 2019 Indian Chieftain 2019

Po pierwsze Indiany wagi ciężkiej od 2019 roku oferowały będą zmienne tryby jazdy. Do wyboru: Standatd, Tour i Sport. Po drugie deaktywator tylnego cylindra! Co to takiego? Nowa technologia Indiana, która „wyłącza”  tylny cylinder V-ki w momencie w którym nie jest on potrzebny (np. na postoju, lub w trakcie wolnej jazdy). Gdy kierowca odkręci manetkę gazu, tylny cylinder zostaje natychmiast uruchomiony.

REKLAMA

Dzięki temu zabiegowi Indianowi udało się ograniczyć spalanie. Podobno system ma również poprawić komfort jazdy podczas wolnych manewrów. Deaktywator porównać można do systemu start-stop, który znamy z samochodów. Jest on jednak bardziej łagodny w działaniu, bo zamiast całkowicie gasić silnik, gasi tylko jeden z dwóch cylindrów.

Po trzecie legendarna marka ulepszyła system nagłośnienia – zamocowała oddzielnie głośniki wysokotonowe i średniotonowe. Dodała również equalizer, który dostosowuje częstotliwości dźwięku do prędkości motocykla.

zobacz galerię

Zobacz również:
Yamaha YZF-R1M rocznik 2016 będzie dostępna w sprzedaży w systemie internetowym. Aplikacja z rejestracją na zakup R1M zostanie uruchomiona dla klientów 1 października, w najbliższy czwartek, o godz. 10.00.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij