[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Odświeżony Ducati Scrambler Icon 2019

Ducati zaprezentowało właśnie nowego Scramblera Icon, który na rynku pojawi się w styczniu 2019 roku.

56 - tyle lat minęło od pojawienia się na rynku pierwszego Scramblera Ducati. W roku 1975 firma zaprzestała jednak produkcję tego modelu. Po 40-tu latach (2014) włoska firma postanowiła powrócić do korzeni i wskrzesić legendarny model z ubiegłego wieku. Była to znakomita decyzja. Motocykliści polubili Scramblera głównie za jego uniwersalność. Potwierdzeniem tego sukcesu jest 55 000 sprzedanych egzemplarzy w ciągu 4 lat. Od tamtej pory Scrambler produkowany był w wielu wariacjach: Icon, Urban Enduro, Classic, Full Throttle, Desert Sled. 

Ostatnie tajemnicze zapowiedzi Ducati à propos nowego Scramblera nie pozostawiły nam żadnych wątpliwości. Jednogłośnie stwierdziliśmy: "Ducati zaprezentuje Desert Sleda z silnikiem 1100". A jednak myliliśmy się. W zamian za to Ducati postanowiło odświeżyć Scramblera Icon 800. Chociaż nowy Desert Sled bardziej by nas ucieszył to mimo wszystko fajnie, że Icon nabrał nowych kształtów.  

REKLAMA

"Wielkie zmiany" - tego sformułowania w przypadku nowej osiemsetki absolutnie użyć nie można. Dużo lepiej w tym wypadku sprawdzi się stwierdzenie "odświeżony".

Icon 800 na 2019 rok przede wszystkim został wyposażony w ABS na winkle Boscha, LED-owe oświetlenie i samowyłączające się kierunkowskazy, a także multimedialny wyświetlacz. Pisząc multimedialny nie mamy tu na myśli kolorowego TFT. To zwykły ciekłokrystaliczny ekran dający możliwość połączenia z telefonem. Dzięki przyciskom na kierownicy możliwe będzie sterowanie telefonem (odbieranie rozmów, słuchanie muzyki - oczywiście poprzez interkom w kasku). Dodatkowo w jeszcze przyjemniejszej jeździe pomogą regulowane klamki i hydrauliczne sprzęgło.

Scramblera napędza silnik V2 (90o) o pojemności 803 cm3, generujący moc 73 KM (i 67 Nm). Gotowy do jazdy Icon waży 189 kg. Co ciekawe to nieco groszy wynik w odniesieniu do poprzednika. 

ZOBACZ TEŻ:

Stary kontra nowy Ducati Scrambler 450 vs Ducati Scrambler Icon

Ducati Scrambler w czterech smakach - krwiste mięso czy pasztet z soi?

Unowocześniony Scrambler Icon będzie dostępny w salonach w Polsce z końcem stycznia 2019 roku w dwóch wersjach kolorystycznych: czarno-pomarańczowej („Atomic Tangerine”) oraz czarnożółtej („’62 Yellow”).

zobacz galerię

Zobacz również:
Can-Am Ryker to zupełnie inne spojrzenie na zabawę w motoryzację. Jeśli chcesz wyróżnić się  tłumu, a do tego poczuć frajdę z jazdy wskocz na siodło Rykera i sprawdź sam. Nie musisz mieć prawka na motocykl!
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij