[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ
5.0

Odświeżony Ducati Scrambler Icon 2019

Ducati zaprezentowało właśnie nowego Scramblera Icon, który na rynku pojawi się w styczniu 2019 roku.

56 - tyle lat minęło od pojawienia się na rynku pierwszego Scramblera Ducati. W roku 1975 firma zaprzestała jednak produkcję tego modelu. Po 40-tu latach (2014) włoska firma postanowiła powrócić do korzeni i wskrzesić legendarny model z ubiegłego wieku. Była to znakomita decyzja. Motocykliści polubili Scramblera głównie za jego uniwersalność. Potwierdzeniem tego sukcesu jest 55 000 sprzedanych egzemplarzy w ciągu 4 lat. Od tamtej pory Scrambler produkowany był w wielu wariacjach: Icon, Urban Enduro, Classic, Full Throttle, Desert Sled. 

Ostatnie tajemnicze zapowiedzi Ducati à propos nowego Scramblera nie pozostawiły nam żadnych wątpliwości. Jednogłośnie stwierdziliśmy: "Ducati zaprezentuje Desert Sleda z silnikiem 1100". A jednak myliliśmy się. W zamian za to Ducati postanowiło odświeżyć Scramblera Icon 800. Chociaż nowy Desert Sled bardziej by nas ucieszył to mimo wszystko fajnie, że Icon nabrał nowych kształtów.  

REKLAMA

"Wielkie zmiany" - tego sformułowania w przypadku nowej osiemsetki absolutnie użyć nie można. Dużo lepiej w tym wypadku sprawdzi się stwierdzenie "odświeżony".

Icon 800 na 2019 rok przede wszystkim został wyposażony w ABS na winkle Boscha, LED-owe oświetlenie i samowyłączające się kierunkowskazy, a także multimedialny wyświetlacz. Pisząc multimedialny nie mamy tu na myśli kolorowego TFT. To zwykły ciekłokrystaliczny ekran dający możliwość połączenia z telefonem. Dzięki przyciskom na kierownicy możliwe będzie sterowanie telefonem (odbieranie rozmów, słuchanie muzyki - oczywiście poprzez interkom w kasku). Dodatkowo w jeszcze przyjemniejszej jeździe pomogą regulowane klamki i hydrauliczne sprzęgło.

Scramblera napędza silnik V2 (90o) o pojemności 803 cm3, generujący moc 73 KM (i 67 Nm). Gotowy do jazdy Icon waży 189 kg. Co ciekawe to nieco groszy wynik w odniesieniu do poprzednika. 

ZOBACZ TEŻ:

Stary kontra nowy Ducati Scrambler 450 vs Ducati Scrambler Icon

Ducati Scrambler w czterech smakach - krwiste mięso czy pasztet z soi?

Unowocześniony Scrambler Icon będzie dostępny w salonach w Polsce z końcem stycznia 2019 roku w dwóch wersjach kolorystycznych: czarno-pomarańczowej („Atomic Tangerine”) oraz czarnożółtej („’62 Yellow”).

zobacz galerię

Zobacz również:
Tak, tak, to wcale nie jest żart. 25 lat temu, w listopadzie 1994 roku, na rynku pojawił się pierwszy numer „Motocykla”. Przez tych 300 miesięcy świat przyspieszył, podobnie jak współczesne motocykle. Przez 2,5 dekady przygotowaliśmy dla Ciebie 299 numerów naszego magazynu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij