[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Pimp your Aerox

Yamaha Aerox pomalowana w barwy Polini i stunigowana przez Polini zadebiutowała na torze w Viterbo we włoskiej edycji Polini Cup 2009 w klasie 70 Evolution Trophy.

Chłodzony cieczą cylinder ma stabilniejszą temperaturę pracy, co wyklucza ewentualną możliwość utraty mocy.  Jego średnica to 47mm. Cylinder posiada pięć kanałów plus jeden owalny kanał wydechowy.  Wszystko żeby wycisnąć jak najwięcej mocy.  Tłok odlano ze wzmocnionego stopu aluminium. 
Układ wydechowy to najsłynniejszy Polini for Race 2, który został stworzony z myślą o wyścigach. Jednak odkąd posiada homologację nadaje się również do jazdy po drogach publicznych.  Tłumik wykonany został z lekkich stopów.
Aby zapewnić wyższe osiągi i zoptymalizować moc w każdym zakresie obrotów dobrze jest zamontować wariator High Speed.
Zajrzyj do katalogu na www.polini.com i popraw osiągi swojego skutera. Spróbuj prześcignąć Yamahę Aerox z włoskiej edycji Polini Cup!

REKLAMA
Zobacz również:
Włoska marka Benelli zaprezentowała nowy model Leoncino. Tym razem w wersji z większym i mocniejszym silnikiem. Kiedy maszyna trafi do sprzedaży? 
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA