We Freeride pracuje ulepszony silnik DOHC o pojemności 250 cm3. Nowa jednostka napędowa jest lżejsza, dzięki czemu gotowy do jazdy motocykl waży tylko 99 kg. Jak twierdzi producent, jest cichszy i łagodnie oddaje swoją moc. Ponadto 250 F otrzymała zawias WP Xplor, nowy przedni błotnik i lampę. Co ucieszy ekologów, czterosuwowy silnik zapewnia niską emisje szkodliwych substancji w spalinach. Ten motocykl łączy w sobie cechy trialówki i maszyny enduro.
Nowy Freeride to sprzęt dla tych, którzy zaczynają swoją przygodę z off-road’em. Jest niższy od wyczynowych enduro i lekki co sprawia, że jazda na nim jest łatwiejsza.
Jak każdą maszynę pomarańczowych, ten model możesz wyposażyć w wiele akcesoryjnych dodatków. Znajdziesz je w sklepie KTM Powerparts.
„KTM Freeride 250 F jest świetną maszyną do zabawy w terenie. Zawdzięcza to łatwości prowadzenia i nowemu silnikowi. Świeża "250" jest połączeniem wszystkich zalet jego poprzedników. Zawieszenie WP Xplor, niższa waga i płynne oddawanie mocy przez nowego Freeride'a sprawia, że jako producenci jesteśmy z niego bardzo dumni. To naprawdę wszechstronny motocykl, który jednocześnie sprawia wiele przyjemności z jazdy”. powiedział Joachim Sauer, z działu marketingu KTM-a.