[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ

Pomieszanie z poplątaniem...

Graham Smith postanowił zabawić się umysłami konsumentów i ich świadomością marki (pojęcie brand awareness) i pomieszał znane i rozpoznawane logo różnych marek. W ten sposób powstał ciekawy projekt. Widzisz coś innego niż myślisz że widzisz... W całej puli kilku kilkunastu logo znalazł y się firmy sportowe, komunikacyjne, ale także i motocyklowe. Dziwnie się na to wszystko patrzy mając świadomość, że patrząc na H-D widzisz Moto Guzzi... Co o tym sądzicie? Więcej przykładów brand reversingu Grahama Smitha TUTAJ. [banner_1]
REKLAMA
Zobacz również:
Tak, tak, to wcale nie jest żart. 25 lat temu, w listopadzie 1994 roku, na rynku pojawił się pierwszy numer „Motocykla”. Przez tych 300 miesięcy świat przyspieszył, podobnie jak współczesne motocykle. Przez 2,5 dekady przygotowaliśmy dla Ciebie 299 numerów naszego magazynu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij