[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ

Powrót Trophy?

Anglicy idą w tym sezonie po bandzie. Niedawno pokazali Tigera 800/XC, a teraz przyczailiśmy prototyp turystyka - Trophy - w czasie jazd testowych.

Goście z Triumpha najprawdopodobniej będą wskrzeszać model Trophy - na motocyklu pokazanym, na zdjęciach, co prawda, nie ma śladu po żadnym logo, ale pominięto logo Triumpha na kombinezonie. Produkcję Trophy zakończono w 2003 roku. Wtedy był on napędzany czterocylindrowym, rzędowym silnikiem o pojemności niespełna 1200 cm3. Można się domyślać, że teraz w grę nie wchodzi nic mniejszego, bo jak to będzie wyglądać obok nowej beemki K 1600 GT? Swoją drogą trudno będzie znaleźć dziesięć różnic w wyglądzie obu motocykli... Podobnie jak K 1600 GT, tylne koło Triumpha będzie prowadził jednoramienny wahacz, a napędzał je będzie wałek. Można przypuszczać, że skrzynia biegów też będzie nowa. Na zdjęciach widać mocowany systemem dźwigni tylny amortyzator z regulacją napięcia wstępnego sprężyn. Chodzą słuchy, że silnik użyty w tym modelu ma również napędzać dużego Tigera. Więcej danych, póki co, nie znamy.
Potwierdzeniem, że w Hinckley fascynują się beemkami jest również świeżutki Tiger 800/XC - raport z jazdy tym bikem znajdziecie w najbliższym numerze MOTOCYKLA tj. 1/2011.

źródło: MotorCyclist

REKLAMA


zobacz galerię

Zobacz również:
KTM już teraz prezentuje pierwszą porcję nowości na sezon 2020. Największym zaskoczeniem jest 150 EXC TPI, ale interesująco zapowiadają się również pozostałe dwusuwy na wtrysku. Zmiany nie ominęły również czterosuwów (KTM 250 EXC-F, KTM 350 EXC-F, KTM 450 EXC-F i KTM 500 EXC-F).
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij