Choć Suzuki zapowiada, że ten model zrewolucjonizuje kategorię sportowych stodwudziestekpiątek, raczej trudno nam w to uwierzyć. Wszak konkurencyjne modele są na rynku już od kilku lat, więc doświadczenie jest jakby nieco większe.
GSX-R 125 był projektowany przy użyciu tunelu aerodynamicznego i ma dysponować najmocniejszym silnikiem w tej klasie (wg stosunku mocy i momentu obrotowego do masy), ale na wszelki wypadek Suzuki tych danych jeszcze nie podaje. Jenocylindrowy piecyk zasilany wtryskiem ma być chłodzony cieczą. Do tego GSX-R 125 ma dysponować ABS-em, systemem bezkluczykowym, elektronicznym kokpitem, i systemem Easy-start (motocykl odpala po jednym naciśnięciu startera). Lampa przednia to LED. GSX-R 125 ma być szybki i ekonomiczny. Co do wyglądu niech każdy oceni go sam. Dostępny w trzech wersjach kolorystycznych - niebieskim czarnym i białym.
Premiera: GSX-R wkracza do kategorii 125!
Choć konkurencja już dawno tam jest Suzuki dopiero teraz postanowiło dołączyć do kategorii sportowych 125.
Zobacz również:
Komentarze