CB 1100, czyli klasyk ze stajni Hondy ma już kilka ładnych lat na karku i choć takie maszyny retro nie starzeją się szybko, zasłużył sobie na małe odświeżenie. Honda zafundowała jej nowy zbiornik paliwa, nowe 18-calowe szprychowane koła, a także nowe zawieszenia Showa i sprzęgło antyhoppingowe. Została też oczywiście przystosowana do nowej normy Euro 4. Drobne zmiany w silniku objęły układ dolotowy i wydechowy oraz oświetlenie, które jest teraz na LED-ach.
Dużo bardziej ciekawi nas jednak nowa wersja RS, czyli sportowa wariacja CB, z lepszymi zawieszeniami i czterotłoczkowymi, radialnie mocowanymi zaciskami hamulcowymi Tokico. Jest też postawiony na 17-calowych aluminiowych obręczach i ma zdecydowanie bardziej sportowy charakter. Oczywiście CB nie rezygnuje ze swojego znaku szczególnego, ładnych żebrowanych cylindrów i pokryw zaworów wystających po obu stronach zbiornika i pięknych błyszczących kolektorów. Dzieło sztuki.
Więcej o nowych motocyklach na rok 2017, zaprezentowanych na wystawie Intermot znajdziesz TUTAJ