[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Premiera: Honda CB 500 R 2019 - przede wszystkim nowy wygląd

Honda postanowiła odświeżyć również klasę średnią - CB 500 R ma już parę lat i lekki lifting z kilkoma nowymi dodatkami wcale mu nie zaszkodził. Premiera na EICMA 2019.

Honda CB 500 R 2019 Honda CB 500 R 2019

Honda znana jest z tego (zwłaszcza ostatnio), że rewolucyjne zmiany to nie do końca ich bajka, ale też nie chcą zostać zupełnie z tyłu. dlatego też stara się odświeżać swoje motocykle w miarę regularnie dodając do nich nowe części lub zmieniając wygląd. Tali "lifting" dotknął właśnie CB 500 R czyli sportowca klasy 500. Być może nie jest to typowy przedstawiciel motocykli sportowych, ale na pewno na taki wygląda.

Nowy wygląd bowiem to największa zmiana jaka zaszła w CB 500 R. Agresywne linie w połączeniu ze światłami LED robi prawdziwą robotę. To jednak nie jedyne zmiany w tej pięćsetce. Honda zafundowała jej także nowy zestaw wskaźników LCD z shiftlightem i wyświetlaczem biegu i znacznie poprawiła ergonomię, pozwalając na jazdę w bardziej sportowej pozycji. sportowej jeździe sprzyja też nowy tylny amortyzator z 9-stopniową regulacją napięcia wstępnego.

REKLAMA

Niewielkie zmiany dotknęły też silnika, choć tu zdecydowanie można mówić raczej o kosmetyce. Wciąż dwucylindrowy, 8-zaworowy, chłodzony cieczą silnik generuje o 4% więcej mocy w niskim i środkowym zakresie obrotów (3000-7000 obr/min) dzięki zmianom w układzie rozrządu. Sprzęgło jest teraz antyhoppingowe co przyda się przy ostrzejszych redukcjach. Inżynierowie Hondy zadbali też o doznania akustyczne - nowy tłumik ma generować bardziej basowy pomruk i zdecydowanie fajniejsze brzmienie. To miłe. Silnik wciąż generuje moc pozwalającą na jazdę motocyklistom z prawem jazdy A2 (47,6 KM - 35 kW) - ta wiadomość ucieszy młodych, dopiero zaczynających przygodę motocyklistów.

Pozostałe części takie jak rama czy wahacz pozostały bez zmian.

Zobacz także:

https://www.motocykl-online.pl/newsy/Yamaha-XSR-700-XTribute-hold-zlozony-legendzie,12729,1

https://www.motocykl-online.pl/newsy/Diavel-1260-nowosc-Ducati-na-2019-rok,12720,1

Dane Techniczne Honda CB 500 R 2019
Silnik: Rzędowy, dwucylindrowy, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa 471 cm3
Liczba zaworów na cylinder 4
Średnica cylindra i skok 67 mm x 66,8 mm
Stopień sprężania 10,7:1
Moc maksymalna 47,6 KM (35 kW) przy 8600 obr/min
Maks. moment obrotowy 43 Nm przy 6500 obr/min
Pojemność układu smarowania 3,2 l
Pojemność zbiornika paliwa 17,1 litra
Zużycia paliwa (cykl WMTC) 3,4 l/100km
Przeniesienie napędu wielotarczowe sprzęgło mokre 6-biegowa, łańcuch O-ring #520
RAMA Stalowa dwubelkowa rurowa (diament)
Wymiary (dł. x szer. x wys.) 2080 mm x 755 mm x 1145 mm
Rozstaw osi 1410 mm
Kąt główki ramy 25,5 stopni
Wyprzedzenie 102 mm
Wysokość siedziska 785 mm
Prześwit 130 mm
Masa własna 192 kg
ZAWIESZENIE
Przednie: widelec teleskopowy 41 mm, regulacja napięcia wstępnego
Tylne: System Pro-Link z pojedynczym amortyzatorem, 5-stopniowa regulacja napięcia wstępnego wahacz stalowy o przekroju skrzynkowym
Rozmiar opon p/t: 120/70ZR – 17M/C / 160/60ZR – 17M/C
HAMULCE p/t p: Pojedyncza tarcza typu wave 320 mm, dwutłoczkowy zacisk hamulcowy t: Pojedyncza tarcza typu wave 240 mm, dwutłoczkowy zacisk hamulcowy
Zespół wskaźników Cyfrowy prędkościomierz, cyfrowy obrotomierz, podwójny licznik przebiegów dziennych, cyfrowy wskaźnik poziomu paliwa i wskaźnik zużycia paliwa, zegar cyfrowy, wskaźnik załączonego biegu

zobacz galerię

Zobacz również:
Ducati atakuje - Włosi twierdzą, że duży Monster w wersji R zachwyci cię na co dzień, a swoje prawdziwe oblicze pokaże na torze wyścigowym. V2, 160 KM i 131 Nm - czego chcieć więcej?
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij