[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ

Premiera: Mutistrada 1200

Zawodowcy z Ducati od kilku dni dosyć ostro podkręcali atmosferę wokół nowej Multistrady. Szpiegowskie zdjęcia, stronka Multistrady i odliczanie do premiery, małe zajawki na temat nowego modelu. Premiera kilka godzin temu stałą się faktem. Zobaczmy czy teoretyczny rywal BMW R 1200 GS spełnia nasze oczekiwania.

Multistrada napędzana będzie L-twinem (4 zawory na cylinder) o pojemności 1200 cm3 i sporej mocy bo aż 150 KM. Spory silnik zaopatrzony oczywiście w rozrząd desmodromiczny dostarczy aż 118,7 Nm momentu obrotowego. Napęd będzie przeniesiony za pomocą 6-biegowej skrzyni, z wielotarczowym sprzęgłem mokrym. Zawieszenie przednie to Upside-down Marzocchi. Widelec o skoku 50 mm ma pełną regulację. Z tyłu o dobre właściwości jezdne zadba pojedyńczy amortyzator progresywny Sachs montowany do aluminiowego jednoramiennego wahacza. Multistrada będzie siętoczyć na 17-calowych 10-ramiennych aluminiowych kołach. O bezpieczne zatrzymanie motocykla zadbają hamulce BREMBO. Z przodu będą to dwie półpływające tarcze o średnicy 320 mm i radialne czterotłoczkowe zaciski, a z tyłu tarcza o średnicy 245 mm i dwutłoczkowy zacisk. ABS dostępny w opcji. Zbiornik zmieści 20 litrów wachy. Motocykl będzie ważył około 190 kg na sucho.

W oferci Ducati znajdą się jeszcze dwie dodatkowe wersje Multistrady. Touring i Sport. Obie wersje dostaną elektronicznie regulowane zawieszenia Ohlins, a oprócz tego Touring dostanie grzane manetki, centralną podstawkę i kufry boczne, a wersja Sport elementy z carbonu (błotnik, kanały dolotowe i pokrywy silnika).

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Multistrada napędzana będzie L-twinem (4 zawory na cylinder) o pojemności 1200 cm3 i sporej mocy bo aż 150 KM. Spory silnik zaopatrzony oczywiście w rozrząd desmodromiczny dostarczy aż 118,7 Nm momentu obrotowego. Napęd będzie przeniesiony za pomocą 6-biegowej skrzyni, z wielotarczowym sprzęgłem mokrym. Zawieszenie przednie to Upside-down Marzocchi. Widelec o skoku 50 mm ma pełną regulację. Z tyłu o dobre właściwości jezdne zadba pojedyńczy amortyzator progresywny Sachs montowany do aluminiowego jednoramiennego wahacza. Multistrada będzie siętoczyć na 17-calowych 10-ramiennych aluminiowych kołach. O bezpieczne zatrzymanie motocykla zadbają hamulce BREMBO. Z przodu będą to dwie półpływające tarcze o średnicy 320 mm i radialne czterotłoczkowe zaciski, a z tyłu tarcza o średnicy 245 mm i dwutłoczkowy zacisk. ABS dostępny w opcji. Zbiornik zmieści 20 litrów wachy. Motocykl będzie ważył około 190 kg na sucho.

W oferci Ducati znajdą się jeszcze dwie dodatkowe wersje Multistrady. Touring i Sport. Obie wersje dostaną elektronicznie regulowane zawieszenia Ohlins, a oprócz tego Touring dostanie grzane manetki, centralną podstawkę i kufry boczne, a wersja Sport elementy z carbonu (błotnik, kanały dolotowe i pokrywy silnika).

REKLAMA

zobacz galerię

Zobacz również:
Tak, tak, to wcale nie jest żart. 25 lat temu, w listopadzie 1994 roku, na rynku pojawił się pierwszy numer „Motocykla”. Przez tych 300 miesięcy świat przyspieszył, podobnie jak współczesne motocykle. Przez 2,5 dekady przygotowaliśmy dla Ciebie 299 numerów naszego magazynu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij