Premiera: Nowy Suzuki GSX-R 1000 już jest!

O tym jak będzie wyglądał najnowszy motocykl sportowy niebieskich wiedzieliśmy już od ubiegłego roku, kiedy na targach pojawił się prototyp. Wtedy jednak Suzuki ani słowem nie pisnęło jak będzie wyglądała specyfikacja nowego bike'a. Chcąc konkurować z Yamahą, Kawasaki czy BMW zmiany nie mogły być kosmetyczne.

Suzuki Motor Poland

Dzisiaj już znamy szczegóły. Motocykl będzie osiągał moc 202 KM przy 13 200 obr/min. W układzie rozrządu pojawi się system zmiennych faz. Zawory zamiast szklankowych popychaczy będą napędzane pośrednimi dźwigienkami. Te wszystkie rozwiązania Suzuki przetestowała na torach MotoGP.

Do tej pory GSX-R 1000 był krytykowany za brak elektronicznych systemów wspomagających jazdę.  Japończycy wyciągnęli wnioski i w najnowszej wersji nie zabrakło niczego. Zmienne mapy sterujące silnikiem, kontrola trakcji, ABS, launch control, quickschifter (zarówno w górę jak i w dół) to najważniejsze z nich.

Więcej szczegółów sprzedamy wam,  jak tylko przegryziemy się przez grube materiały prasowe. Na razie zapraszamy do galerii.

zobacz galerię

Zobacz również:
Czy silnik z Multistrady i całkiem nowe podwozie o dużej dzielności terenowej wystarczą, by pozamiatać na rynku adventure? Nowe Ducati DesertX ma szansę stać się tutaj ważnym graczem, ale raczej nie będzie konkurentem dla Tenery 700 i Tuarega 660.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA