[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Premiera: Nowy Suzuki GSX-R 1000 już jest!

O tym jak będzie wyglądał najnowszy motocykl sportowy niebieskich wiedzieliśmy już od ubiegłego roku, kiedy na targach pojawił się prototyp. Wtedy jednak Suzuki ani słowem nie pisnęło jak będzie wyglądała specyfikacja nowego bike'a. Chcąc konkurować z Yamahą, Kawasaki czy BMW zmiany nie mogły być kosmetyczne.

Dzisiaj już znamy szczegóły. Motocykl będzie osiągał moc 202 KM przy 13 200 obr/min. W układzie rozrządu pojawi się system zmiennych faz. Zawory zamiast szklankowych popychaczy będą napędzane pośrednimi dźwigienkami. Te wszystkie rozwiązania Suzuki przetestowała na torach MotoGP.

Do tej pory GSX-R 1000 był krytykowany za brak elektronicznych systemów wspomagających jazdę.  Japończycy wyciągnęli wnioski i w najnowszej wersji nie zabrakło niczego. Zmienne mapy sterujące silnikiem, kontrola trakcji, ABS, launch control, quickschifter (zarówno w górę jak i w dół) to najważniejsze z nich.

Więcej szczegółów sprzedamy wam,  jak tylko przegryziemy się przez grube materiały prasowe. Na razie zapraszamy do galerii.

zobacz galerię

Zobacz również:
Jakkolwiek to zabrzmi, ale na początku było BMW. Nie byle jakie, lecz kultowy model BMW R 1200 GS. Później do oferty dołączył model dla prawdziwych twardzieli - Harley-Davidson Fat Boy. Było turystyczne enduro, był chopper, logicznym jest, że kolejnym motocyklem w kolekcji musiała być maszyna sportowa. W ten oto sposób do maszyn zbudowanych z klocków Lego dołączyło Ducati Panigale V4R. 
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA