[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Premiera: Triumph Scrambler 1200 2018

Triumph Scrambler powraca w jeszcze dzikszym stylu. Ta klasyczna maszyna wreszcie może wjechać w teren i ma silnik 1200!

Triumph Scrambler 1200 XC/XE Triumph Scrambler 1200 XC/XE

Poprzedni Triumph Scrambler z silnikiem klasy 800 cm3 był raczej maszyną stylizowaną na motocykl terenowy, czy też dualowy, niemniej dawał możliwość zjechania z utwardzonej drogi i pozwalał dość sprawnie poruszać się po wszelkiej maści szutrowych drogach. Jego czasy jednak minęły, ale Triumph na szczęście postanowił dać tak modnemu dziś stylowi Scrambler drugie życie!

Oto Triumph Scrambler 1200! Najmłodsze dziecko brytyjskiej marki. Napędzany chłodzonym cieczą, rzędowym dwucylindrowym silnikiem motocykl na każde warunki - szutry, utwardzone drogi, a nawet przygody terenowe. Silnik produkuje 90 KM mocy maksymalnej i 110 Nm momentu obrotowego - osiągi wystarczające zarówno na drogę jak i w teren. Scrambler dostępny będzie w dwóch wersjach - mniej ekstremalnej XC skierowanej raczej na drogi utwardzone z nutką lekkiego offroadu i wersję XE - znacznie bardziej ekstremalną, stworzoną do częstych wizyt w terenie.

REKLAMA

O walory dźwiękowe zadba charakterystyczny, wysoko poprowadzony komin Scramblera, a o bezpieczeństwo i wygodę jazdy cały arsenał wyposażenia:

  • Wskaźniki TFT drugiej generacji
  • 6 trybów jazdy, włącznie z trybem Off-Road Pro w modelu XE
  • Zoptymalizowany ABS oraz kontrola trakcji w modelu XE
  • W pełni zintegrowany system IMU (Inertial Measurement Unit - bezwładnościowy moduł pomiarowy)
  • Oświetlenie LED, obejmujące również światła DRL do jazdy dziennej
  • Intuicyjne przełączniki oraz menu sterowane joystickiem
  • Podświetlane przełączniki
  • Wspomagane sprzęgło
  • Zapłon bezkluczykowy
  • Tempomat
  • Gniazdo USB
  • Podgrzewane manetki w standardzie w wersji XE oraz jako opcja w wersji XC
  • zintegrowany system GoPro
  • system nawigacji “zakręt po zakręcie”
  • funkcja odtwarzania muzyki i telefonu poprzez Bluetooth (dostępne jako dodatkowe wyposażenie moduł łączności Bluetooth)

REKLAMA

REKLAMA

Oczywiście elektronika to nie wszystko. Zawieszenia Scramblera to amortyzator centralny Ohlinsa z pełną regulacją, widelec Showa również z pełną regulacją oraz hamulce Brembo M50, które zadbają byś zatrzymał się na czas. Oczywiście Scramblerowi nie brakuje przepięknego stylu i bez wątpienia będzie stanowił konkurencję do dobrze okopanego w tej kategorii Ducati, ale patrząc po pierwszych zdjęciach ten motocykl może napsuć nieco krwi Włochom. Wygląda naprawdę pięknie, a jeśli jego podzespoły i ogólny charakter będzie w połowie tak dobry jak zapowiada Triumph to szykuje się świetny motocykl. Poniżej znajdziecie pełną specyfikację techniczną, a powyżej dużą galerię zdjęć.

REKLAMA
Dane Techniczne SCRAMBLER 1200 XC SCRAMBLER 1200 XE
Silnik Chłodzony cieczą, 8-zaworowy rzędowy dwucylindrowy, SOHC, 270° Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, rzędowy dwucylindrowy, SOHC, 270°
Pojemność 1200 cm3 1200 cm3
Średnica/suw 97,6 x 80.0 mm 97,6 x 80.0 mm
Stopień Sprężania 11.0:1 11.0:1
Maksymalna moc 90 KM (66.2 kW) / 7400 obr./min 90 KM (66.2 kW) / 7400 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 110 Nm/ 3950 obr./min 110 Nm / 3950 obr./min
Układ paliwowy Wielosekwencyjny, elektroniczny wtrysk paliwa Wielosekwencyjny, elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy W systemie 2 w 2 z dwustronnym, szczotkowanym tłumikiem końcowym W systemie 2 w 2 z dwustronnym, szczotkowanym tłumikiem końcowym
Układ  napędowy Łańcuch X-ring Łańcuch X-ring
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 6-biegowa 6-biegowa
Rama Stalowa, rurowa, kołyskowa Stalowa, rurowa, kołyskowa
Wahacz Dwustronny, aluminiowy, 547 mm Dwustronny, aluminiowy, 579 mm
Przednie  koło Bezdętkowe, 36-szprychowe, 21 x 2,5 cala, aluminiowe obręcze Bezdętkowe, 36-szprychowe, 21 x 2,5 cala, aluminiowe obręcze
Tylne  koło Bezdętkowe, 32-szprychowe,17 x 4,25 cala, aluminiowe obręcze  Bezdętkowe, 32-szprychowe,17 x 4,25 cala, aluminiowe obręcze  
Przednia opona 90/90-21 90/90-21
Tylna  opona 150/70 R17 150/70 R17
Przednie zawieszenie Showa, średnica 45mm w pełni regulowane USD, skok 200 mm Showa, średnica 47mm w pełni regulowane USD, skok 250mm 
Tylne  zawieszenie W pełni regulowane Öhlins ze zbiornikiem wyrównawczym, podwójnymi sprężynami, skok 200mm  W pełni regulowane Öhlins ze zbiornikiem wyrównawczym, podwójnymi sprężynami, skok 250 mm
Przedni  hamulec Dwie tarcze 320 mm, pojedyncze zaciski Brembo M50 montowane radialnie, programowalny ABS. Dwie tarcze 320 mm, pojedyncze zaciski Brembo M50 montowane radialnie, programowalny ABS
Tylny  hamulec Pojedyncza tarcza 255 mm, 2-tłoczkowy zacisk Brembo, programowalny ABS.  Pojedyncza tarcza 255 mm, 2-tłoczkowy zacisk Brembo, programowalny ABS
Długość 2285 mm 2325 mm
Szerokość (z kierownicą) 840 mm 905 mm
Wysokość (bez lusterek) 1200 mm 1250 mm
Wysokość siedzenia 840 mm 870 mm
Rozstaw Osi 1530 mm  1570 mm
Kąt pochylenia główki ramy 25,8 º 26,9 º
Wyprzedzenie 121 mm 129,2 mm
Masa bez płynów 205 kg 207 kg
Pojemność zbiornika paliwa 16 l 16 l
Zużycie paliwa 4,9 l/100km (58 MPG) 4,9 l/100km (58 MPG)
Emisja CO2 113.0 g/km         113.0 g/km         

 

zobacz galerię

Zobacz również:
Wrocławski Akademicki Klub Motorowy zaprasza wszystkich motocyklistów do wspólnej zabawy na organizowanym przez siebie VII Zlocie Motocyklowym w Maniowie niedaleko podwrocławskiej Sobótki.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij