[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Przyłapaliśmy nowe Ducati! Nadchodzi nowy Hypermotard

Przyłapaliśmy prototypową wersję Ducati Hypermotard. Oficjalna premiera modelu odbędzie się na tegorocznych targach EICMA w Mediolanie (6.11-11.11).

Spotkany przez nas prototyp jest łudząco podobny do swojego poprzednika (Hypermotard 939). Odnalezienie zmian nie było wcale takie proste, przypominało bardziej zabawę w „znajdź pięć różnic”. Pozory mogą jednak mylić bo najważniejsze cechy (takie jak moc, moment obrotowy, elektronika) są przecież niewidoczne. Krążą pogłoski, że nowego Hypermotarda napędzać ma silnik przejęty z Multistrady 950.

Biorąc pod uwagę wygląd, na pierwszy rzut oka zauważyć można nowe wydechy - jeden komin zastąpiono dwoma. Ducati postanowiło poprowadzić je tuż pod zadupkiem. Przednia lampa (wraz z rozpoznawalnym „językiem”) nawiązuje do poprzednika z tą jednak różnicą, że wyposażona została w dzienne LED-y. i sprawia wrażenie nieco bardziej agresywnej. Rama nie uległa żadnym zmianom, tak samo jak jednoramienny wahacz.

REKLAMA

A co z owiewkami? Zmienił się ich kształt - przednie są wyraźnie większe i wygląda na to, że nie bez przyczyny. Większe chłodnice wymusiły zmianę kształtu owiewek. Czy skoro silnik nowego Hypermotarda wymaga lepszego chłodzenia oznacza to że będzie mocniejszy? Szczegóły nie są nam jeszcze znane, ale możliwe że poznamy je już w listopadzie (6.11-11.01) podczas targów EICMA w Mediolanie.

zobacz galerię

Zobacz również:
Na ulicach Bielska Białej pojawił się policyjny skuter. To Vega ze stajni Zippa.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij