[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Romet ADV i Classic na prawo jazdy A2

Classic i ADV to flagowe modele w ofercie Rometa. Zostały zaprojektowane głównie z myślą o posiadaczach prawa jazdy kategorii A2, ale nie tylko. 

Classica w modzie

Jeśli kochasz cafe racery i motocykle o klasycznej linii, Romet Classic 400 może być strzałem w dziesiątkę. Jego stylistyka nawiązuje do maszyn sprzed kilku dekad. Dwa tylne amortyzatory, przeszycia na kanapie, klasyczne analogowe zegary, metalowe błotniki, a także kopniak.

Classica 400 łatwo pomylić z oldtimerem. Wygląd retro to tylko stylówka, bo Romet nie odstaje technologicznie od współczesnych motocykli. Napędza go bowiem czterozaworowy silnik o pojemności 397 cm3, który zasilany jest wtryskiem paliwa. Jednostka napędowa osiągająca 27,7 KM i pozwala rozpędzić maszynę do 115 km/h. Romet Classic 400 waży 160 kg. Za hamowanie przedniego koła odpowiada tarcza o średnicy 276 mm, którą wspomaga układ ABS. Z tyłu (w podstawowej wersji) nadal rządzi bęben. 

Classic 400 dostępny jest w trzech wersjach: podstawowej, cafe racer (z owiewkami i hamulcem tarczowym z tyłu) oraz wersji z wózkiem bocznym.

REKLAMA
Classic 400 - 16 999 zł Classic 400 Cafe Racer - 17 599 zł Classic 400 z koszem - 24 999 zł

Więcej na jego temat znajdziesz w naszym teście:
https://www.motocykl-online.pl/testy/Test-Romet-Classic-400

Ahoj przygodo

Chciałbyś wyjechać czasem poza miasto? Wybierz Adv 400 o podróżniczym zacięciu. Duży skok zawieszeń przedniego zawieszenia (220 mm), przewody hamulcowe w stalowym oplocie, szyba, duże koła (przód - 21, tył - 18 cali), akcesoryjne kufry i gmole – to cechy, które czynią ADV-a prawdziwym podróżnikiem. Dodatki takie jak osłona przedniej lampy, przednia tarcza hamulcowa typu wave i grafika przypominająca mapę świata na baku sprawiają, że Romet wygląda na prawdziwego globtrottera.

Zasilany wtryskiem, jednocylindrowy silnik ADV-a osiąga 27 KM i 30 Nm. Jednostka napędowa pozwala rozpędzić ważącego 162 kg Rometa do 115 km/h. Bak ADV-a pomieści 16 litrów paliwa, co przy spalaniu 3,9 l/100 km, pozwala na przejechaniu dystansu ponad 400 km. Obietnice producenta robią wrażenie. No i ta cena... 17 699 zł - to całkiem przyzwoita kwota jak za motocykl turystyczny. 

Wyprawowe walory ADV 400 zostały sprawdzone w podczas Romet Transkarpatian Trip,  wyprawy w której trzy Romety ADV 400 przejechały 6 państw, pokonując odleglość 4500 km. Mimo trudnych warunków na trasie maszyny świetnie dały sobie radę! 

Czterysetka to dla Ciebie za dużo? Romet ma też mniejszą wersję - ADV125FI. Sprawdziliśmy ją w teście, który znajdziesz tutaj -> https://www.motocykl-online.pl/testy/Gra-pozorow-czyli-raport-z-jazdy-Rometem-ADV-125-FI

Więcej: www.romet.pl

zobacz galerię

Zobacz również:
Fotki wyciekły z azjatyckiej części świata i przedstawiają planowanego na 2013 Z800 czyli następcę Z750.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA