Ten motocykl to nie tylko, klasyczna i ponadczasowa linia oraz piękne detale takie jak chromowane błotniki, szprychowe koła, butelkowe tłumiki, hamulec bębnowy z tyłu, czy kickstarter. To także elastyczny oraz dynamiczny jednocylindrowy silnik (z czterozaworową głowicą i suchą miską olejową) oraz schowana pod klasycznymi obudowami współczesna technologia, pozwalająca spełnić wymogi normy Euro 4. Dlatego w tym modelu nie zabrakło elektronicznego wtrysku paliwa, układu hamulcowego z ABS-em przy przedniej tarczy. Ideą tego motocykla było, dostarczenie właścicielowi przyjemności z jazdy, jak również cieszyć oko pięknem formy. Classic 400 dostępny będzie w czterech wersjach lakierowania: czerń ze srebrem, biel z zielenią, krem z brązem oraz srebro z czerwienią.
Od przyszłego sezonu Classic 400 będzie dostępny również w wersji z koszem bocznym, który będzie dostępny za doplatą. Cena Rometa Classic 400 to 15 799 zł.
Classic 400 będzie dostępny w ograniczonej ilości sztuk, jak najszybciej odwiedź salony dealerów i zamówienia odpowiedniej wersji kolorystycznej. W przyszłości Romet planuje wprowadzenie dwóch nowych motocykli opartych na bazie tego modelu. Będzie to wyścigówka w stylu café racer oraz bardziej uniwersalny scrambler.
Komentarze
~Motocykl Online, 2016-10-12 13:16:56
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?