[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
3.9

Romet SCMB 125 – pogromca korków

Za pieniądze czasu nie kupisz. Ale możesz kupić za nie Rometa SCMB 125, dzięki któremu ominiesz miejskie korki i zaoszczędzisz kilkaset minut miesięcznie.

Wygląd to mocny atut Rometa SCMB 125. Nazwa modelu to skrót od słowa „scrambler”, czyli motocykla szosowego który stylem nawiązuje do maszyn terenowych z połowy ubiegłego stulecia. Moda na tego typu jednoślady wciąż trwa i raczej tak już pozostanie. SCMB to motocykl którym poruszać się możesz mając prawo jazdy A1 lub B.

Motocykle górują nad samochodami tym, że nie muszą stać w korku. Jeśli więc zdecydujesz się na tego scramblera, możesz zaoszczędzić nawet 8 godzin (czyli 480 minut) miesięcznie. Raport Deloitte (firma prowadząca badania) wykazał, że w ciągu miesiąca właśnie tyle czasu maksymalnie kierowcy samochodu spędzają w korkach. Ile będzie kosztowała cię taka „oszczędność”? Do wyboru masz dwie opcje. Kupno za gotówkę  (7 999 zł) lub w ratach (299 zł miesięcznie).

REKLAMA

Silnik Rometa osiąga maksymalną moc przy 7500 obr/min – 7,8 KM. Według obietnic producenta rozpędza się do 90 km/h, co powinno wystarczyć do płynnej jazdy w mieście i na obwodnicach. Tarczowe hamulce (z przodu 280 mm, z tyłu 240 mm) wspomagane są przez CBS.

Motocykl dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych. Szprychowe koła, ciekawe malowanie, osłona przedniej lampy i przeszycia na kanapie stwarzają naprawdę ciekawy efekt, jak na tą klasę motocykli. Zresztą oceńcie sami.

Więcej informacji: www.niestojwkorkach.pl

Dane techniczne

rocznik 2017
wymiary [mm] 1980×830×1060 mm
rozstaw osi [mm] 1340 mm
waga [kg] 130 kg
silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy
średnica×skok 52.4×57.8 mm
pojemność [ccm] 125 ccm
chłodzenie chłodzony powietrzem
moc max [KM] 7.2 kW / 7500 rpm
moment obrot. [Nm/rpm] 9.2 Nm / 6000 rpm
prędkość max [km/h] 90 km/h
rozruch elektryczny
zapłon TLI
przeniesienie napędu łańcuch
skrzynia biegów 5-biegów
sprzęgło mokre, wielotarczowe
smarowanie obieg wymuszony, mokra misa olejowa
opony przód | tył 100/80-17 | 120/70-17
zawieszenie przód amortyzator teleskopowy
zawieszenie tył amortyzatory olejowe
pojemność zbiornika [L] 12 L
hamulec przód / tył 280 mm tarcza / 240 mm tarcza
system hamulcowy CBS

 

zobacz galerię

Zobacz również:
Rynek chińskich skuterów coraz bardziej się powiększa. Kolejne nowości prezentuje Kymco.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij