[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ
3.8

Romet SCMB 125 – pogromca korków

Za pieniądze czasu nie kupisz. Ale możesz kupić za nie Rometa SCMB 125, dzięki któremu ominiesz miejskie korki i zaoszczędzisz kilkaset minut miesięcznie.

Wygląd to mocny atut Rometa SCMB 125. Nazwa modelu to skrót od słowa „scrambler”, czyli motocykla szosowego który stylem nawiązuje do maszyn terenowych z połowy ubiegłego stulecia. Moda na tego typu jednoślady wciąż trwa i raczej tak już pozostanie. SCMB to motocykl którym poruszać się możesz mając prawo jazdy A1 lub B.

Motocykle górują nad samochodami tym, że nie muszą stać w korku. Jeśli więc zdecydujesz się na tego scramblera, możesz zaoszczędzić nawet 8 godzin (czyli 480 minut) miesięcznie. Raport Deloitte (firma prowadząca badania) wykazał, że w ciągu miesiąca właśnie tyle czasu maksymalnie kierowcy samochodu spędzają w korkach. Ile będzie kosztowała cię taka „oszczędność”? Do wyboru masz dwie opcje. Kupno za gotówkę  (7 999 zł) lub w ratach (299 zł miesięcznie).

REKLAMA

Silnik Rometa osiąga maksymalną moc przy 7500 obr/min – 7,8 KM. Według obietnic producenta rozpędza się do 90 km/h, co powinno wystarczyć do płynnej jazdy w mieście i na obwodnicach. Tarczowe hamulce (z przodu 280 mm, z tyłu 240 mm) wspomagane są przez CBS.

Motocykl dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych. Szprychowe koła, ciekawe malowanie, osłona przedniej lampy i przeszycia na kanapie stwarzają naprawdę ciekawy efekt, jak na tą klasę motocykli. Zresztą oceńcie sami.

Więcej informacji: www.niestojwkorkach.pl

Dane techniczne

rocznik 2017
wymiary [mm] 1980×830×1060 mm
rozstaw osi [mm] 1340 mm
waga [kg] 130 kg
silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy
średnica×skok 52.4×57.8 mm
pojemność [ccm] 125 ccm
chłodzenie chłodzony powietrzem
moc max [KM] 7.2 kW / 7500 rpm
moment obrot. [Nm/rpm] 9.2 Nm / 6000 rpm
prędkość max [km/h] 90 km/h
rozruch elektryczny
zapłon TLI
przeniesienie napędu łańcuch
skrzynia biegów 5-biegów
sprzęgło mokre, wielotarczowe
smarowanie obieg wymuszony, mokra misa olejowa
opony przód | tył 100/80-17 | 120/70-17
zawieszenie przód amortyzator teleskopowy
zawieszenie tył amortyzatory olejowe
pojemność zbiornika [L] 12 L
hamulec przód / tył 280 mm tarcza / 240 mm tarcza
system hamulcowy CBS

 

zobacz galerię

Zobacz również:
Tak, tak, to wcale nie jest żart. 25 lat temu, w listopadzie 1994 roku, na rynku pojawił się pierwszy numer „Motocykla”. Przez tych 300 miesięcy świat przyspieszył, podobnie jak współczesne motocykle. Przez 2,5 dekady przygotowaliśmy dla Ciebie 299 numerów naszego magazynu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij