[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ

Rutter wygrywa w Macau

Drogowe wyścigi w Macau są w Azji równie popularne jak TT na wyspie Man w Europie. Michael Rutter wygrał wyścig w Macau już po raz siódmy i jest samodzielnym liderem klasyfikacji zwycięzców Macau GP.

Z przyczyn pogodowych wyścig odbył się dzień po zaplanowanej dacie pomiędzy wyścigami samochodów WTCC i Formuły 3. Był również krótszy bo liczył tylko 10 okrążeń. Najszybszy okazał się Rutter o 4,77 sekundy przed kolegą z zespołu Martinem Jessopem. Podium uzupełnił Ian Hutchinson. Rutter wygrał już po raz 7 i pobił rekord dotychczas należący do Rona Haslama.

"Nie mogę w to uwierzyć! Wygrać siedem wyścigów w Macał to coś nieprawdopodobne! To było szczęśliwe zwycięstwo ponieważ warunki na torze były bardzo trudne, w niektórych miejscach rozlany był olej. To świetny wynik dla zespołu Riders Ducati - zwycięstwo i drugie miejsce dla Martina. Opony Pirelli były całkowicie bezbłędne, przez cały wyścig trzymały świetnie i zapewniały stabilność." - mówił po wyścigu Michael Rutter.

REKLAMA

Ciekawostką jest fakt, że przednia opona, której używał Rutter to nie specjalna wyścigowa guma, a opona Pirelli Diablo Superbike dostępna w ofercie Pirelli dla każdego. Tył to już guma specjalnie przygotowana do wyścigów serii TT.

Wyniki GP Macau:

1. Michael Rutter (Ducati)
2. Martin Jessopp (Ducati) +4.772s
3. Ian Hutchinson (Yamaha) +6.847s
4. Jeremy Toye (Kawasaki) +9.674s
5. Gary Johnson (Suzuki) +14.113s
6. John McGuinness (Honda) +14.314s
7. James Storrar (BMW) +32.049s
8. Michael Barnes (Kawasaki) +36.894s
9. Bruce Anstey (Honda) +39.384s
10. Steve Mercer (BMW) +41.713s
11. James Hillier (Kawasaki) +43.343s
12. Michael Dunlop (Kawasaki) +52.089s
13. William Dunlop (Honda) +1m 5.051s
14. Didier Grams (Suzuki) +1m 9.043s
15. Sean Dwyer (BMW) +1 11.068s


REKLAMA

REKLAMA

Z przyczyn pogodowych wyścig odbył się dzień po zaplanowanej dacie pomiędzy wyścigami samochodów WTCC i Formuły 3. Był również krótszy bo liczył tylko 10 okrążeń. Najszybszy okazał się Rutter o 4,77 sekundy przed kolegą z zespołu Martinem Jessopem. Podium uzupełnił Ian Hutchinson. Rutter wygrał już po raz 7 i pobił rekord dotychczas należący do Rona Haslama.

"Nie mogę w to uwierzyć! Wygrać siedem wyścigów w Macał to coś nieprawdopodobne! To było szczęśliwe zwycięstwo ponieważ warunki na torze były bardzo trudne, w niektórych miejscach rozlany był olej. To świetny wynik dla zespołu Riders Ducati - zwycięstwo i drugie miejsce dla Martina. Opony Pirelli były całkowicie bezbłędne, przez cały wyścig trzymały świetnie i zapewniały stabilność." - mówił po wyścigu Michael Rutter.

REKLAMA

Ciekawostką jest fakt, że przednia opona, której używał Rutter to nie specjalna wyścigowa guma, a opona Pirelli Diablo Superbike dostępna w ofercie Pirelli dla każdego. Tył to już guma specjalnie przygotowana do wyścigów serii TT.

Wyniki GP Macau:

1. Michael Rutter (Ducati)
2. Martin Jessopp (Ducati) +4.772s
3. Ian Hutchinson (Yamaha) +6.847s
4. Jeremy Toye (Kawasaki) +9.674s
5. Gary Johnson (Suzuki) +14.113s
6. John McGuinness (Honda) +14.314s
7. James Storrar (BMW) +32.049s
8. Michael Barnes (Kawasaki) +36.894s
9. Bruce Anstey (Honda) +39.384s
10. Steve Mercer (BMW) +41.713s
11. James Hillier (Kawasaki) +43.343s
12. Michael Dunlop (Kawasaki) +52.089s
13. William Dunlop (Honda) +1m 5.051s
14. Didier Grams (Suzuki) +1m 9.043s
15. Sean Dwyer (BMW) +1 11.068s


Zobacz również:
Tak, tak, to wcale nie jest żart. 25 lat temu, w listopadzie 1994 roku, na rynku pojawił się pierwszy numer „Motocykla”. Przez tych 300 miesięcy świat przyspieszył, podobnie jak współczesne motocykle. Przez 2,5 dekady przygotowaliśmy dla Ciebie 299 numerów naszego magazynu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij