[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ
4.0

SportSmart TT - nowe opony sportowe od Dunlopa

Dunlop rozszerza ofertę opon dedykowanych dla segmentu hypersport o nową oponę SportSmart TT. Opony zadebiutują na rynku w marcu 2018 r.

Dunlop SportSmart TT Dunlop SportSmart TT

Nazwa SportSmart TT pochodzi od drogowej serii opon Dunlop SportSmart, a rozszerzenie TT, kojarzące się z serią wyścigów drogowych Tourist Trophy nawiązuje do zastosowanej technologii - Track Technology. Dunlop wreszcie powraca do segmentu wyczynowych opon sportowych - ostatni raz prawdziwą nowość Dunlopa w tej kategorii widzieliśmy 10 lat temu - był to Qualifier RR.

Aby zoptymalizować powierzchnię styku opony SportSmart TT z nawierzchnią, Dunlop zmodyfikował innowacyjną technologię NTEC. Nowa technologia NTEC RT pozwala bez ryzyka  regulować ciśnienie w tylnym kole odpowiednio do użytku na drodze i na torze. Przy odpowiednim ustawieniu ciśnienia jazdy na torze powierzchnia styku z nawierzchnią zwiększa się nawet o 24%.

REKLAMA

Podobno nowa technologia NTEC RT to nie jedyna innowacja w SportSmartach TT, ale o kolejnych dowiemy się dopiero po premierze opony w marcu 2018 roku.

Opony brytyjskiej marki przyczyniły się do triumfu Iana Hutchinsona i Michaela Dunlopa, którzy zwyciężyli podczas rywalizacji Isle of Man TT Superbike i wyścigu Seniorów. Ponadto ogumienie Dunlopa „przyniosło szczęście” zespołowi GMT94, który zdominował Długodystansowe Mistrzostwa Świata FIM EWC, w tym wyścigi Bol d’Or i Le Mans 24h.

 Kluczem do sukcesu w tych rywalizacjach była opracowana przez inżynierów marki nowa mieszanka polimerowa zapewniająca przyczepność i trwałość. Stała się ona też podstawą nowej opony Dunlop SportSmart TT, która oferuje stałe osiągi i szerokie spektrum zastosowania, niezbędne w przypadku produktów przeznaczonych zarówno na drogę, jak i tor.

zobacz galerię

Zobacz również:
Tak, tak, to wcale nie jest żart. 25 lat temu, w listopadzie 1994 roku, na rynku pojawił się pierwszy numer „Motocykla”. Przez tych 300 miesięcy świat przyspieszył, podobnie jak współczesne motocykle. Przez 2,5 dekady przygotowaliśmy dla Ciebie 299 numerów naszego magazynu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij