Pytanie czy założenie na tylne koło opony o profilu 180/60 jest raczej zabiegiem marketingowym czy jednak będzie miało rzeczywisty wpływ na jazdę. Pirelli przekonuje, że tak. Opony o takim rozmiarze według Pirelli mają zapewnić lepszy kontakt z podłożem, większy komfort jazdy oraz bardziej regularne zużycie. Łatwiejsze ma być też wchodzenie i wychodzenie z pochyleń.
Rosso Corsa są oponami z rodowodem wyścigowym, a technologia wykorzystana w ich produkcji pochodzi z mistrzostw świata Supersport. Oczywiście wykorzystano w nich system EPT czyli trzy rodzaje mieszanki - bardziej miękka na zewnątrz żeby zmaksymalizować przyczepność w głębokich złożeniach, twardsza bliżej środka i najtwardsza pośrodku aby przedłużyć żywotność opony.
Pytanie czy rzeczywiście cały ten marketingowy PR na temat nieco wyższej niż normalnie opony jest uzasadniony i czy rzeczywiście ta różnica będzie odczuwalna. O tym przekonamy się pewnie podczas testów Streetfightera 848.
.jpg)