[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ

Streetfighter 848 w Pirelkach

Nowy Streetfighter 848 od Ducati ma być postawiony na kapciach Pirelli Diablo Rosso Corsa. Niby nic wielkiego bo przecież każde Ducati jest teraz obute w opony od Pirelli. Dziwi jednak rozmiar tylnej opony - 180/60 zamiast standardowych 180/55.

Pytanie czy założenie na tylne koło opony o profilu 180/60 jest raczej zabiegiem marketingowym czy jednak będzie miało rzeczywisty wpływ na jazdę. Pirelli przekonuje, że tak. Opony o takim rozmiarze według Pirelli mają zapewnić lepszy kontakt z podłożem, większy komfort jazdy oraz bardziej regularne zużycie. Łatwiejsze ma być też wchodzenie i wychodzenie z pochyleń.

Rosso Corsa są oponami z rodowodem wyścigowym, a technologia wykorzystana w ich produkcji pochodzi z mistrzostw świata Supersport. Oczywiście wykorzystano w nich system EPT czyli trzy rodzaje mieszanki - bardziej miękka na zewnątrz żeby zmaksymalizować przyczepność w głębokich złożeniach, twardsza bliżej środka i najtwardsza pośrodku aby przedłużyć żywotność opony.

REKLAMA

Pytanie czy rzeczywiście cały ten marketingowy PR na temat nieco wyższej niż normalnie opony jest uzasadniony i czy rzeczywiście ta różnica będzie odczuwalna. O tym przekonamy się pewnie podczas testów Streetfightera 848.

Zobacz również:
Tak, tak, to wcale nie jest żart. 25 lat temu, w listopadzie 1994 roku, na rynku pojawił się pierwszy numer „Motocykla”. Przez tych 300 miesięcy świat przyspieszył, podobnie jak współczesne motocykle. Przez 2,5 dekady przygotowaliśmy dla Ciebie 299 numerów naszego magazynu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij