[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Suzuki Katana - legenda powróciła!

Legendarne Suzuki Katana powraca! Maszyna jest lekka, dobrze wyposażona, wygląda obłędnie i ma 150 KM.

Moda na maszyny w stylu retro nadal panuje. Cafe racery, scramblery, a ostatnio pojawił się nawet duży endurak nawiązujący do kultowych już maszyn pokroju Yamahy XT, czy Suzuki DR Biga - chodzi tu o Moto Guzzi V85 TT. W całym tym retro szaleństwie projektanci pomijali sportowe motocykle. Aż do teraz - Japończycy z Suzuki wypełnili lukę w tym segmencie pokazując Katanę.

Nowy model nawiązuje do Katany GSX 1100 zaprezentowanej w 1981 roku. Chodzi głównie o stylistykę. Wprawne oko wyłapie wiele nawiązujących do korzeni smaczków. Nie mogło być inaczej - przednia lampa w charakterystycznej owiewce musiała być kwadratowa. Tyle tylko, że teraz drogę oświetlają diody LED. Nieźle wygląda również logo Suzuki zaprojektowane czcionką sprzed niemal 40 lat! Logotypy japońskiego miecza umieszczone zostały na bocznych owiewkach, a także na mocowaniu kierownicy.

REKLAMA

Silnik Katany pochodzi z dobrze znanego nam, niezawodnego nakeda – GSX-S 1000. Ta sama jednostka napędzała niegdyś litrowego GSX-R-a.

Suzuki Katana 2019 w skrócie:

  • 999 cm3, moc 150 KM (przy 10 000 obr/min) i moment obrotowy 108 Nm (przy 9500 obr/min)
  • masa z płynami 215 kg
  • zbiornik paliwa o pojemności zaledwie 12 litrów(!)
  • 4-tłoczkowe zaciski przednie Brembo (tarcze o śr. 310 mm)
  • 3-stopniowa kontrola trakcji
  • w pełni regulowany widelec upside-down KYB (śr. 43 mm)
  • wyświetlacz z GSX-R-a 1000
  • LED-owy przedni reflektor
  • układ wydechowy 4-2-1
  • aluminiowa rama

Do Katany dokupić można też kilka ciekawych akcesoriów:

  • zaciski hamulcowe w kolorze czerwono-białym
  • podwyższona i przyciemniona szyba
  • carbonowe pokrywy silnika
  • siedzenie pasażera z czerwonymi wstawkami

Naszym zdaniem motocykl wygląda obłędnie, ale czy podbije serca motocyklistów tak jak Katana z 1981 roku? Tego dowiemy się już wkrótce, gdy nowe Suzuki trafi do salonów.

 

zobacz galerię

Zobacz również:
W przyszłym roku na drogi krajowe wyjedzie co najmniej 50 nowiutkich Triumphów Tiger pod policyjna banderą. Stanie się tak gdyż przetarg na nowe motocykle dla polskiej drogówki organizowany przez KGP wygrał główny importer Triumpha w Polsce, firma Inter Cars S.A.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (4)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA