[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Tadek Błażusiak wraca na tor!

Legenda motocyklowego offroadu wraca na tor. Błażusiak podpisał roczny kontrakt z zespołem Red Bull KTM Factory Racing. Jego pierwszy start odbędzie się już w najbliższą sobotę 9 grudnia w Krakowie podczas pierwszej rundy Mistrzostw Świata SuperEnduro 2018.

Tadek po raz pierwszy zabłysnął na międzynarodowej arenie w 2007 roku. Wygrał wtedy hardcorowy wyścig Red Bull Hare Scramble na ErzbergRodeo. To był początek jego dalszych sukcesów, bo na kultowy Erzberg wygrywał 5 razy pod rząd. Jego najważniejsze sukcesy to: 6 tytułów mistrza świata FIM SuperEnduro, 5 mistrzostw Ameryki w Endurocrossie, 4 złote medale X-Games i truimf w 1. edycji Red Bull 111 Megawatt.

"Życie to taka dziwna przygoda. Niczego nie można w nim przewidzieć do końca. Na pewno jest za krótkie, żeby nie robić w nim czegoś, na co ma się ochotę, jeśli oczywiście można sobie na to pozwolić. Ja chcę się znowu pościgać, tworzyć coś nowego, rozwijać enduro." – mówi Taddy Błażusiak.

Rok czasu – tyle udało się wytrzymać Tadkowi bez wyścigów. Wycofał się z nich w grudniu 2016 roku. Wspomina, że odejście było spowodowane zmęczeniem, a gdy rezygnował z wyścigów nie brał pod uwagę powrotu na tor. Ścigał się bez przerwy od 10 lat , nie tylko w Europie, ale również Stanach. W tym czasie, jak sam mówi „wypalił się”. Po 2 miesiacach przerwy zmienił zdanie. Uświadomił sobie, że kocha wyścigi i chce w nich nadal startować. Nie dał rady odejść na emeryturę, dlatego w 2018 roku zobaczymy go ponownie na torze! Powodem jest jak sam mówi nowy, ciekawy projekt w który zaangażował się KTM.

"To dla mnie naprawdę ekscytujące, że mogę wrócić do teamu Red Bull KTM Factory Racing. Emerytura na której byłem, nie potrwała zbyt długo, ale 2018 rok zapowiada całkiem nowy rozdział w mojej karierze. To co zaplanowano na 2018 rok, zaraz po serii SuperEnduro jest prawdziwym powodem dla którego wracam na tor. To dla mnie nowe, niesamowite wyzwanie. Wiem, że wiele osób będzie podekscytowanych z tego powodu." – powiedział Taddy Błażusiak.

My nie możemy doczekać się jego powrotu na tor i świętowania jego kolejnych wyników. A Wy?

zobacz galerię

Zobacz również:
Poznaj nową oponę sportowo-turystyczną firmy METZELER - ROADTEC 01. Opracowana by zaoferować motocyklistom wysoki poziom przyczepności w różnych warunkach pogodowych. Zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni, a także w zmiennych warunkach oraz na nawierzchniach o niskiej przyczepności. ROADTEC™ 01 oferuje przebiegi na porównywalnym poziomie w odniesieniu do swojego segmentu dzięki bardziej jednorodnemu zużyciu oraz dużej stabilności, zarówno przy dużych prędkościach, jak i przy w pełni obciążonym motocyklu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ