[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
4.4

Top 10 motocykli, na które czekamy

Kolejny sezon stoi pod znakiem zapytania, ale mamy kilka przecieków. Oto 10 motocykli na których premierę czekamy z niecierpliwością.

10. Triumph Scrambler 1200

Moda na oldschoolowe motocykle wciąż trwa i nic nie wskazuje na to żeby stylistyka dawnych lat miała się komukolwiek znudzić. Wystarczy popatrzyć chociażby na zacne Moto-Guzzi V85! Triumph doskonale zdaje sobie z tego sprawę i postanowił stworzyć Scramblera z nieco większym silnikiem - 1200 cm3.

Duży bulgoczący silnik, wysoko poprowadzone podwójne rury wydechowe, spory prześwit, złoty widelec USD, szprychowe koła, aluminiowa płyta pod silnik. Tyle zdołaliśmy zauważyć oglądając krótką zapowiedź

REKLAMA

Premiera: 24 października 2018 r. 

 

REKLAMA

REKLAMA

 

9. Yamaha Niken Junior

Prezes Yamahy - Yoshihiro Hidaka zdradził kilka miesięcy temu, że rodzina trójkołowców powiększy się o kolejną maszynę. My nazwaliśmy ją roboczo "Yamaha Niken Junior". Zapowiadany sprzęt ma wypełnić lukę pomiędzy Nikenem, a Tricity. Japońska marka wykupiła patent na zaawansowaną konstrukcję trójkołowego zawieszenia od norweskiej firmy Brudeli. Wszystko wskazuje więc na to, że nadchodzący motocykl będzie wykorzystywał stworzony przez markę Brudeli układ zawieszenia przedniego, który pozwala na pochylanie maszyny na zakrętach. 

REKLAMA

Premiera: nie znamy daty.

 

REKLAMA

 

8. Ducati Hypermotard

Kolejny mocno wyczekiwany przez nas motocykl to Hypermotard. Skąd wiemy, że się pojawi? Przyłapaliśmy prototypową wersję podczas testów we Włoszech. Krążą pogłoski, że nowego Hypermotarda napędzać ma silnik przejęty z Multistrady 950. Zmian jest niewiele, ale na pierwszy rzut oka widać podwójne rury wydechowe poprowadzone tuż pod zadupkiem. Przednia lampa wraz z charakterystycznym "językiem" wygląda na bardziej agresywną. Zauważyliśmy również, że większe chłodnice wymusiły zmianę kształtu owiewek przednich (tych zaraz obok baku). Kiedy premiera? Tego nie wie nikt, ale biorąc pod uwagę zbliżające się targi motocyklowe, może okazać się, że już lada moment. 

REKLAMA

Premiera: Nie znamy daty, ale najprawdopodobniej odbędzie się podczas targów EICMA w Mediolanie (6-11.11.18 r.)

 

REKLAMA

REKLAMA

 

7. Indian FTR 1200

FTR 1200 stworzony będzie na bazie Indiana Scout. FTR to najprawdopodobniej skrót od słów Flat Track Race. Będzie to motocykl z całkiem innej, niechopperowej bajki. Inspiracją dla projektantów były słynne w Ameryce wyścigi flat trackowe.

REKLAMA

V-Twin który go napędza ma 1133 cm3 pojemności, 100 KM mocy i 98 Nm momentu obrotowego. Czy tak samo będzie w przypadku nowego FTR-a? Tego nie wiemy, ale nie wykluczamy też opcji, że będzie to całkiem nowa konstrukcja, stworzona specjalnie na jego potrzeby. Wersja customowa zaprezentowana podczas targów EICMA w 2017 roku wygląda znakomicie. Zobacz filmową zapowiedź.

Premiera: 1 października.

 

REKLAMA

 

6. KTM 790 Adventure R

Prototypowy 790 Adventure R to lekkie turystyczne enduro. Najprawdopodobniej trafi do sprzedaży w 2019 r. Jego serce pochodzi z modelu Duke 790. LC8c to pierwsza rzędowa dwucylindrówka KTM-a. Ten silnik ma moc 105 KM, dwa wałki wyrównoważające i wykorbienia co 270 stopni które sprawiają, że pracuje i brzmi jak widlak. Oby ważył i kosztował jak najmniej... 
Ciekawe czy nowy Adventure sprosta wymaganiom Yamahy Tenere 700 i nowego BMW F850GS.

REKLAMA

Premiera: producent nie zdradził dokładnej daty. 

 

REKLAMA

REKLAMA

 

5. Husqvarna Svartpilen 701

Svart oznacza po szwedzku czarny. Pilen to w języku szwedzkim, nic innego jak strzała. W rodzinie szwedzkich strzał brakuje tylko jednego zawodnika - Svartpilena 701. Husqvarna póki co pokazała prototypową wersję motocykla. 

REKLAMA

Silnik Svartpilena najprawdopodobniej będzie jednostką napędową przejętą z Duke 690. To dobrze, bo jest to sprawdzona jednocylindrówka znana również z Husqvarny 701 Supermoto i Enduro. Ma 74 KM przy 8 500 obr/min. i 72 Nm przy 6 750 obr/min. Svartpilen na pewno będzie wagowo zbliżony do Vitpilena (157 kg). Cena Vitpilena 701: 44 350 zł, czyli tyle mniej więcej kosztowała będzie czarna strzała.

Premiera: targi EICMA w Mediolanie (6-11.11.18 r.). 

 

REKLAMA

 

4. Yamaha Tenere 700

To jedna z najbardziej wyczekiwanych premier. Yamaha zwleka już dobre kilka lat z premierą tego modelu argumentując to pracą nad dalszym udoskonalaniem. Silnik T7 to CP2, czyli jednostka napędowa znana z MT-07 (75 KM przy 9000 obr/min.). Dodatkowo wąska kanapa, przednie zawieszenie USD, soczewkowy reflektor, płyta aluminiowa pod silnikiem, aluminiowy brak, carbonowe owiewki. Wszystko to sprawia, że Tenerka wygląda niczym maszyna biorąca udział w Dakarze.

REKLAMA

Uwaga! Mamy potwierdzone info - Yamaha T7 pojawi się w salonach w 2019 roku.

Jak myślicie, czy zbyt długie zwlekanie z premierą nie zniechęci klientów do kupna motocykla? W naszych odczuciach absolutnie nie. Według nas jest wręcz odwrotnie. Jeśli Yamaha nie wystraszy klientów ceną, nowe T7 może okazać się hitem

Premiera: targi EICMA w Mediolanie (6-11.11.18 r.). 

 

REKLAMA

REKLAMA

 

3. Suzuki GSX-F Katana

Suzuki Katana powraca i to lada moment! Skąd to wiemy? Kilka dni temu Japończycy zamieścili w sieci film który nie pozostawia żadnych wątpliwości. Na filmowej zajawce widzimy japoński znak "斬", ktory oznacza "ciąć",a jak wiadomo Katana to miecz. Od początku produkcji był to motocykl sportowy. Projekt autorstwa Hansa Mutha wzbudzał sporo emocji, czy tak samo będzie podczas premiery nowej Katany? 

REKLAMA

Permiera: targi INTERMOT w Kolonii (3-7 października 2018)

*zdjęcie prezentuje prototyp Katany stworzony przez dziennikarzy włoskiego „Motociclismo”, firmy Engines Engineering oraz projektanta Rodolfo Frascoliego. Prezentacja modelu miała miejsce podczas zeszłorocznych targów EICMA w Mediolanie. 

 

 

REKLAMA

 

2. Trójkołowa Honda

Kilka dni temu doszły nas słuchy, że Honda opatentowała konstrukcję przedniego zawieszenia do trójkołowego motocykla. Może wydawać Wam się, że tegoroczna premiera Yamahy Niken była inspiracją w stworzeniu przez Hondę trójkołowca. Ale nic bardziej mylnego. Trójkołowy koncept Hondy – Neowing – poznaliśmy już w 2015 roku (patrz: zdjęcie). Nie wykluczamy, że nowy trójkołowiec będzie podobny do projektu sprzed 3 lat.

REKLAMA

Pytanie tylko czy to ma sens? Trójkołowce to nisza, która najprawdopodobniej nigdy nie zdobędzie wielkiej popularności. No chyba, że producenci liczą na wprowadzenie przepisów dających możliwość jazdy trójkołowcami na prawo jazdy kat. B. Wówczas tego typu maszyny trafiłyby do szerszego grona odbiorców.

Premiera: nie znamy dokładnej daty.

 

REKLAMA

REKLAMA

 

1. Harley-Davidson Superbike

H-D ma w planach motocykl w sportowym stylu. Niewiarygodne? A jednak! Świadczy o tym chociażby scena z krótkiego filmu w którym to projektant Harleya rzeźbi kształt owiewek w maszynie sportowej. Póki co nie wiadomo nic więcej. Są to tylko i wyłącznie nasze odważne domniemania. Sam fakt tego, że amerykańska marka od zawsze produkująca choppery ma w planach Superbike'a sprawia, że umieściliśmy tą pozycję na pierwszym miejscu!

REKLAMA

Premiera: nie znamy dokładnej daty.

 

zobacz galerię

Zobacz również:
BMW z serii GS i RT na 2019 rok napędza nowy bokser o pojemności 1254 cm3. Silnik generuje aż o 11 KM więcej. Odświeżone motocykle lepiej wyglądają i mają bogatsze wyposażenie. Musimy przyznać, że nowe turystyki BMW wywarły na nas dobre wrażenie.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA