[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Triumph 2019: Street Scrambler i Street Twin

Anglicy sprawiają wrażenie czających się do skoku. Na dobry początek pokazali dwa mocno odświeżone modele retro. Triumphy Street Scrambler i Street Twin są mocniejsze i lepiej wyposażone.

Fani klasycznych klimatów z pewnością obliżą sobie brew na widok nowych Triumphów. Dodatkowo oba modele - Street Twin oraz Street Scrambler napędza mocniejszy o 10 KM silnik. To aż o 18% więcej w stosunku do poprzednika. Czyżby Brytyjczycy potrafili czarować? Poprawiona jednostka napędowa wkręca się też na wyższe obroty - 7500 obr/min, czyli o 500 obr/min więcej. Moment obrotowy - 80 Nm przy 3200 obr/min - pozostał bez zmian. Co ciekawe w ofercie akcesoriów znajdziesz ponad 120 pozycji(!).

REKLAMA

Najważniejsze zmiany w nowych Triumph-ach:

  • Mocniejszy silnik: 65 KM i 80 Nm
  • Nowe, 4-tłoczkowe hamulce Brembo (wcześniej: dwutłoczkowe)
  • Nowy widelec
  • Kontrola trakcji
  • ABS z możliwością wyłączenia
  • Dwa tryby jazdy (na drogę i na deszcz)
  • Gniazdo USB pod siedzeniem
  • Immobiliser w standardzie
  • Tylne światło LED
  • Wygodniejsza kanapa
  • System kontroli ciśnienia w oponach (akcesoryjnie)

W kwestii wyglądu nowe Triumphy różnią się detalami i wzorem malowania. Brytyjczycy zapewniają, że Street Twin i Street Scrambler są teraz znacznie staranniej wykonane. Wyglądają nieźle - zresztą zobaczcie sami!

Jest też dobra wiadomość dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2 - producent przewidział wersje o zdławionej mocy.

Triumph Street Scrambler

Triumph Street Twin

zobacz galerię

Zobacz również:
Oto C-01 - pierwszy motocykl w historii marki Lotus. Czy zatrudnienie geniusza nowoczesnego designu, wyścigowych speców i inżynierów oraz użycie kosmicznych technologii wystarczy, by ten motocykl stał się legendą?
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA