Fani klasycznych klimatów z pewnością obliżą sobie brew na widok nowych Triumphów. Dodatkowo oba modele - Street Twin oraz Street Scrambler napędza mocniejszy o 10 KM silnik. To aż o 18% więcej w stosunku do poprzednika. Czyżby Brytyjczycy potrafili czarować? Poprawiona jednostka napędowa wkręca się też na wyższe obroty - 7500 obr/min, czyli o 500 obr/min więcej. Moment obrotowy - 80 Nm przy 3200 obr/min - pozostał bez zmian. Co ciekawe w ofercie akcesoriów znajdziesz ponad 120 pozycji(!).
Najważniejsze zmiany w nowych Triumph-ach:
- Mocniejszy silnik: 65 KM i 80 Nm
- Nowe, 4-tłoczkowe hamulce Brembo (wcześniej: dwutłoczkowe)
- Nowy widelec
- Kontrola trakcji
- ABS z możliwością wyłączenia
- Dwa tryby jazdy (na drogę i na deszcz)
- Gniazdo USB pod siedzeniem
- Immobiliser w standardzie
- Tylne światło LED
- Wygodniejsza kanapa
- System kontroli ciśnienia w oponach (akcesoryjnie)
W kwestii wyglądu nowe Triumphy różnią się detalami i wzorem malowania. Brytyjczycy zapewniają, że Street Twin i Street Scrambler są teraz znacznie staranniej wykonane. Wyglądają nieźle - zresztą zobaczcie sami!
Jest też dobra wiadomość dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2 - producent przewidział wersje o zdławionej mocy.
Triumph Street Scrambler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
Triumph Street Twin |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |