Triumph Daytona 675 R 2011

Ten sprzęt miał ujrzeć światło dzienne dopiero na targach EICMA w Mediolanie na początku listopada, jednak goście z Triumpha chyba nie grzeszą cierpliwością. Postanowili się więc podzielić nowinką jeszcze przed Mediolanem.

Jedyne informacje od strony technicznej jakie do nas dotarły mówią o tym, że wersja R będzie miała zawias OHLINSA i radialne pompy hamulcowe oraz radialne zaciski typu monoblock od BREMBO. Z wizualnej strony motocykl niewiele się różni. Agresywności dodaje na pewno czerwona rama pomocnicza choć nie spodziewajmy się, że takie rozwiązanie doda nam koni mechanicznych pod łapką. Choć z drugiej strony nie byłaby to niespodzianka gdyby lekko podkręcili wersję R. Może niedługo doczekamy się również pełnej specyfikacji.




zobacz galerię

Zobacz również:
Czy silnik z Multistrady i całkiem nowe podwozie o dużej dzielności terenowej wystarczą, by pozamiatać na rynku adventure? Nowe Ducati DesertX ma szansę stać się tutaj ważnym graczem, ale raczej nie będzie konkurentem dla Tenery 700 i Tuarega 660.
ZOBACZ WIĘCEJ
REKLAMA