W 2017 roku stara Daytona 675 padła ofiarą normy Euro 4. Od tego czasu z niecierpliwością czekamy na następcę, o którym ciągle mówi się niewiele. W tym czasie Triumph mocno zaangażował się w wyścigi w klasie Moto2, wystawiając tam swoje maszyny.
Oficjalna wersja 765 zostanie pokazana światu 23 sierpnia.
Niedawno dotarła do nas informacja o nowej Daytonie 765, dostępnej wyłącznie w limitowanej serii. Brytyjczycy zapewniają, że będzie to maszyna bardzo zbliżona, do wyścigówek startujących w Moto2. Triumph chwali się też, że nowa Daytona będzie najmocniejszą Daytoną w historii. Jednostką napędową supersporta ma być oczywiście trzycylindrówka opracowana przez Triumpha specjalnie na potrzeby Moto2.
Zobacz też: Jak dużo wiesz o MotoGP? [QUIZ]
Triump Street Triple RS z silnikiem 765 rozwija maksymalnie 123 KM, a maszyny z Moto2 około 140 KM. To oznacza, że nowa Daytona spełniająca wymogi emisji spalin może osiągać około 130 KM. Jeśli internetowe plotki się potwierdzą to nowa Daytona ma być jednym z najlżejszych motocykli klasy supersport.