[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Triumph Speed Triple doczekał się wersji RS

Speed Triple właśnie zadebiutował w dwóch nowych wersjach: S i RS. Więcej mocy i nowe systemy elektroniczne.

Triumph Speed Triple S i RS 2018 Triumph Speed Triple S i RS 2018

Od pewnego czasu brytyjski Triumph wyraźnie daje do zrozumienia, że skupia siena motocyklach turystycznych i cafe racerach/scramblerach, a znak firmowy czyli modele z gamy Triple Trafiły na boczny tor. Oczywiście w kwestii Street Triple'a Triumphowi nie mamy nic do zarzucenia - model dostępny w trzech wersjach jest naprawdę genialnym motocyklem, zwłaszcza w konfiguracji RS. Wreszcie i większy brat czyli Speed Triple doczekał się wypasionej wersji RS. Do tej pory Speed pukał do czołówki stawki wciąż rozwijających się litrowych nakedów. Do szczęścia brakowało przede wszystkim nieco mocy i odrobiny elektroniki, którą mają choćby KTM SuperDuke, czy Yamaha MT-10. Teraz doczekał się jej też Triumph.

Speed Triple RS ma ponad 100 nowych części w samym silniku. Choć zmiany są subtelne przyniosły niezłe efekty. Przebudowana została głowica oraz magistrala olejowa, nowe są tłoki. Silnik ma aż 10 KM więcej (teraz 148 KM) i 117 Nm momentu obrotowego. Dodatkowo kręci się o 1000 obr/min wyżej. Do tego oczywiście nie zabrakło upgrade'u elektroniki. Speed Triple RS ma pięć trybów silnika (z nowym "Track") i kontrolę trakcji oraz ABS sterowane przez system IMU. Nowy jest też 5-calowy, kolorowy ekran TFT w kokpicie i system sterowania nim w kierownicy. Całości dopełniają hamulce Brembo, zawieszenia Ohlinsa i podwójne kominy Arrow i system bezkluczykowy (tylko w RS).

REKLAMA

Jakby tego było mało, nowy Speed ma sztywniejszą ramę, poprawioną skrzynię biegów i sprzęgło antyhoppingowe, oraz nowe pięcioramienne koła. Nieco uboższa wersja S będzie musiała poradzić sobie bez podwójnych kominów Arrow i zawieszeń Ohlins, ale w zamian ma zawiasy Showa. RS jest też lżejszy od S o 3 kg.

Krótki film promocyjny:

Oficjalna premiera Speed Triple S i RS

 

zobacz galerię

Zobacz również:
Honda wprowadza promocję na wybrane modele z oferty. Możesz zyskać nawet 5100 zł i gratisowe akcesoria. 
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij