[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ
3.7

Triumph Thruxton Factory Custom

Goście z Triumpha przygotowali coś ekstra. Thruxton w wersji specjalnej - Factory Custom - wygląda jak milion dolarów. Wyróżniają go carbonowe owiewki, mocniejszy silnik i wysokiej klasy zawiasy.

Od 2019 roku fani brytyjskich motocykli Triumph będą mogli kupić nie tylko nakedy, turystyki, sporty i klasyki, ale też customy. Triumph wprowadza do swojej oferty nową gamę motocykli - Factory Custom. Są to jedyne w swoim rodzaju, limitowane, ale fabrycznie produkowane motocykle wyposażone w najwyższej klasy podzespoły.

Prezentowany Thruxton to pierwszy motocykl Triumpha z gamy Factory Custom. Trzeba przyznać, że Brytyjczycy odwalili kawał dobrej roboty.

Ciekawy i oryginalny design maszyna w głównej mierze zawdzięcza przedniej carbonowej owiewce. Projektanci zadbali o idealny dobór i połączenie kolorów, dzięki czemu motocykl wygląda świetnie. Nieźle prezentuje się też skórzana kanapa z przeszyciami nawiązującymi do maszyn z dawnych lat i lusterka umieszczone na końcach kierownicy. Brytyjskie dzieło dopełnia - nie tylko pod względem wyglądu ale też dźwięku - tłumik firmy Vance & Hines wykonany z tytanu.

Zobacz też: Nowy limitowany Triumph Rocket III

Dwucylindrowa rzędówka Thruxtona TFC o pojemności 1200 cm3 wyciska 107 KM i 115 Nm przy 4850 obr/min. To o 10 KM i 3 Nm więcej w porównaniu do wersji standardowej. Zawieszenia dostarczył Öhlins - z przodu zastosowano regulowany złoty widelec upside-down NIX30 o skoku 120 mm, a z tyłu dwa gazowe amorki tej samej firmy. Ale to jeszcze nie wszystko!

Za hamowanie odpowiadają tarcze o średnicy 310 mm w które wgryzają się czterotłoczkowe radialne zaciski Brembo monoblok. Thruxton jak na prawdziwą wyścigówkę przystało obuty jest w opony Metzeler Racetec RR (120/70 ZR17z przodu i 160/60 ZR17 z tyłu).

Do tego dochodzą detale w postaci regulowanych klamek, szczotkowanego korka wlewu paliwa, dodatkowych emblematów Triumpha czy specjalnego rocznicowego pokrowca dołączonego do motocykla. No i nie sposób zapomnieć o złotych szparunkach, szaro-czarnym malowaniu oraz o specjalnej tabliczce z numerem seryjnym.

Zobacz też: MV Agusta Superveloce 800 - retro przecinak

Triumph udowodnił, że styl może iść w parze ze świetnym wyposażeniem. Produkcja Thruxtona TFC jest ograniczona do zaledwie 750 sztuk. Jacyś chętni?

 

zobacz galerię

Zobacz również:
Bobber TFC to trzeci, całkowicie nowy model będący dziełem Triumph Factory Custom. Maszyna powstanie w limitowanej, liczącej 750 sztuk, serii i charakteryzować sie będzie szlachetnym wykończeniem.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij