[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ

Triumph Tiger Explorer

Mały Triumph Tiger 800 okazał się godnym rywalem dla 800-ki od BMW i w oczach wielu testerów jest nawet lepszy. Teraz brytyjski Triumph z Hinckley przypuszcza szturm na pozycję zajmowaną przez BMW R1200GS. Czy ma szanse zepchnąć beemkę z zajmowanego od wielu lat fotela lidera klasy?

Triumph Tiger Explorer będzie napędzany nowym trzycylindrowym piecem o pojemności 1200 cm3. Do tego duże skoki zawieszeń, wygląd turystycznego enduro, napęd wałem i turystyczne bajery. Ze zdjęcia da się niestety wyczytać, że koła są aluminiowe, a nie szprychowane i mają średnicę 17 (tył) i 19 (przód) cali co nie do końca dobrze wróży jeśli chodzi o charakterystykę enduro. Dlatego w naszych głowach zaświtało podejrzenie, że na podobieństwo Tigera 800 pojawią się dwie wersje Tigera Explorera. Czy tak będzie rzeczywiście dowiemy się oczywiście dopiero na wystawie EICMA w Mediolanie, która rozpoczyna się już 7 listopada.

REKLAMA


Zobacz również:
Tak, tak, to wcale nie jest żart. 25 lat temu, w listopadzie 1994 roku, na rynku pojawił się pierwszy numer „Motocykla”. Przez tych 300 miesięcy świat przyspieszył, podobnie jak współczesne motocykle. Przez 2,5 dekady przygotowaliśmy dla Ciebie 299 numerów naszego magazynu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij