Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Yamaha WR 450 F

Nowa WR 450 F bazuje na YZ 450, na której Romain Febvre zdobył tytuł mistrza świata w MX. Prawdziwą rewolucją jest silnik z odwróconym o 180 stopni cylindrem.

Nowa WR 450 F bazuje na crossówce YZ 450, na której Romain Febvre zdobył w tym roku tytuł mistrza świata w MX. Prawdziwą rewolucją jest silnik z odwróconym o 180 stopni cylindrem, podobnie jak mam to miejsce w nowej WR 250 F. Dzięki temu filtr powietrza umieszczono w okolicach główki ramy, a wydech choć skierowany jest do tyłu, zgrabnie otacza cylinder. Sprzęt ma inną niż crossówka skrzynię biegów (5), zestrojenie zawieszeń i mapy zapłonu. Co ciekawe nowy jest też układ wtrysku paliwa, z przepustnicą o  średnicy 44 milimetrów, mający poprawić uruchamianie singla. Rozrusznik? Oczywiście elektryczny i kopniak. W nowej WR 450 F większa jest też przednia tarcza hamulcowa (śr. 270 mm). Ponieważ jest to maszyna enduro, oznacza to 18-calowe koło z tyłu, homologację drogową - światła (tył na LED-ach), oraz boczną podstawkę oraz wentylatory w chłodnicy.

zobacz galerię

Zobacz również:
Poznaj nową oponę sportowo-turystyczną firmy METZELER - ROADTEC 01. Opracowana by zaoferować motocyklistom wysoki poziom przyczepności w różnych warunkach pogodowych. Zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni, a także w zmiennych warunkach oraz na nawierzchniach o niskiej przyczepności. ROADTEC™ 01 oferuje przebiegi na porównywalnym poziomie w odniesieniu do swojego segmentu dzięki bardziej jednorodnemu zużyciu oraz dużej stabilności, zarówno przy dużych prędkościach, jak i przy w pełni obciążonym motocyklu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij