[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
2.3

Yamaha XSR 700 XTribute - hołd złożony legendzie.

Yamaha XT 500 pojawiła się przed czterdziestu laty i prędko podbiła serca motocyklistów swą uniwersalnością. By uczcić tamtą maszynę ludzie z Yamahy zaprezentowali stylowego scramblera - model XSR 700 XTribute.

Cztery dekady temu Yamaha wprowadziła na rynek napędzany 4-suwowym, chłodzonym powietrzem singlem model XT500. Motocykl szybko zyskał sławę i stał się jedną z popularniejszych maszyn w Europie. Kluczem do sukcesu była jego niesamowita wszechstronność, spora jak na owe czasy moc i miły dla oka choć prosty design. Do tych cech nawiązuje zaprezentowany właśnie nowy scrambler XSR700 XTribute, czyli stylowa wariacja Yamahy XSR 700 mocno inspirowana wyglądem legendy.

 

REKLAMA

 

Nowy XSR700 XTribute ma więc czarną ramę i silnik, srebrny zbiornik paliwa, białe błotniki i złote koła, a do oryginalnego wykończenia XT nawiązują nawet pomarańczowe klosze migaczy. Ten wzór malowania nazwano „rocznik 1981", a jednym z jgo elementów jest charakterystyczną jest logo modelu XSR700 inspirowane modelem XT500.

Kolejnym elementem nawiązującym do przeszłości jest szeroka, pozwalająca na zajęcie wyprostowanej pozycji kierownica w stylu enduro oraz solidne podnóżki w off-roadowym stylu.

W celu podkreślenia agresywnego charakteru, nowy miejski scrambler dostał lekkie, 10-ramienne, 17 calowe obręcze, na które nawleczono kostkowane opony Pirelli MT60RS. Obrazu dopełnia płaska kanapa i nawiązujące do pierwowzory gumowe harmonijki na lagach widelca.

Klasyczny styl nie ujmuje jednak nowoczesności XSR700 XTribute. Mocny, trwały i oszczędny silnik oraz zwinne podwozie zapewniają świetną zabawę i masę wrażeń podczas jazdy. Z kolei elementy takie jak małe tylne światło LED czy kokpit LCD tworzą wspaniały kontrast z kolorystyką i wykończeniem w stylu retro.

Napędzana rzędowym dwucylindrowcem maszyna waży zaledwie 186 kg i może być wyposażona w opcjonalny układ wydechowy 2-w-1 Akrapoviča.

 

zobacz galerię

Zobacz również:
Autonomiczne motocykle to już nie science-fiction, a rzeczywistość. Wczoraj BMW zaprezentowało R 1200 GS, który samodzielnie porusza się po drodze - przyspiesza, skręca, hamuje i zatrzymuje się stając na bocznej stopce.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA