[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Yamaha prezentuje 3CT - trójkołowy prototyp

Yamaha ma na swoim koncie już dwa trójkołowce – Tricity i Nikena. To nie koniec! Tym razem producent prezentuje prototyp 3CT. Ma trzy koła i silnik z XMAX-a o pojemności 300 cm3.

Leaning Multi-Wheeler – oznacza po prostu motocykl z trzema kołami, który w zakręty wykłada się jak motocykl.

Yamaha 3CT 2019

Yamaha eksperymentuje z trójkołowymi motocyklami od momentu premiery Tricity w 2014. Póki co motocykle tego typu to nisza, ale Japończycy pokładają w nich spore nadzieje. 

3CT to kolejny krok Yamahy w stronę trzech kółek. Maszyna ma wypełnić lukę pomiędzy dużym Nikenem, a małym Tricity. 

REKLAMA

Do napędu 3CT posłuży silnik Blue Core o pojemności 300 cm3. Jest to sprawdzona jednostka napędowa znana z XMAX-a. Maszynę wyposażono w system blokady przechyłu TLA (Tilt Lock Assist), który zapobiega przewracaniu się motocykla na postoju lub podczas wolnej jazdy. Większy silnik umożliwi pokonywanie dłuższych dystansów przy jednoczesnym zachowaniu niskiej wagi i zwinności.

Zobacz też: Jak działa przednie zawieszenie Nikena?



REKLAMA

Leaning Multi-Wheeler

Specyficzny układ przedniego zawieszenia (dwa widelce teleskopowe przy każdym z kół) przypomina ten, stosowany w Tricity i Nikenie. Trzy koła gwarantują kierowcy lepsze prowadzenie na różnych rodzajach nawierzchni oraz możliwość łatwego pokonywania zakrętów.

Prototyp wyróżnia się na tle innych skuterów oryginalnym malowaniem, które przypomina paski zebry. Koła oraz podwozie (elementy zawieszenia) są w kolorze szarym z niebieskimi akcentami. Nie zapominajmy jednak, że to dopiero prototyp. Wersja sprzedażowa może się od niego znacznie różnić. 

REKLAMA

Zobacz też: Trzykołowym motocyklem pojedziesz z samochodowym prawem jazdy



REKLAMA

 

REKLAMA

Film -> https://www.youtube.com/watch?v=IJ5ry-nroao&feature=youtu.be

 

zobacz galerię

Zobacz również:
Producenci zwietrzyli chyba nie lada okazję na zarobienie sporych pieniędzy w klasie turystycznych enduro i rynek zdominowany dotychczas przez BMW przeżywa istne oblężenie. Do tego oblężenia właśnie dołączył brytyjski Triumph.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij