X-MAX w wersji specjalnej z silnikami 400, 250 i 125 cm3, oraz nowe propozycje kolorystyczne pojazdów o pojemności 50 cm3 - oto z czym Yamaha przywita następny sezon. Nie bez powodu Yamaha to jeden z bardziej znaczących graczy na skuterowym rynku. Filozofia firmy koncentruje się bowiem na tworzeniu maszyn nowoczesnych i dopasowanych do potrzeb użytkowników.

W gamie Sport Scooter nowością jest edycja specjalna X-MAX'a czyli IRON MAX 400/250/125 dla których inspiracją był model TMAX IRON MAX-a z roku 2015. Maszyny serii X-MAX IRON MAX wyróżniają się malowaniem Liquid Darkness i metalizowanymi plakietkami.

Maszyny te powstały z myślą o klientach, dla których poczucie stylu ma rozstrzygające znaczenie.

Ekskluzywność serii IRON MAX podkreślają; skórzana kanapa z tłoczonym logo X-MAX, wykończona złotymi przeszyciami w której seryjnie montowane jest niezależne oparcie pleców, ozdobne elementy wykonane z fakturowanej skóry i nakładka Satin Chrome na kierownicy, aluminiowe podesty, oraz białe podświetlenie prędkościomierza w modelach 250 i 125.
-430113cd0c9bbefda00a192b9c40a177.jpg)
Wszystkie X-MAXy napędzane są przez chłodzone cieczą, ekonomiczne silniki jednocylindrowe z elektronicznym wtryskiem paliwa. A nad skutecznością ich hamulców czuwa seryjny ABS.

Paleta "50" Yamahy na rok 2016 obejmuje wybór modeli z chłodzonymi cieczą silnikami 2- lub 4-suwowymi.

Sportowy Aerox, oferowany będzie z silnikiem 2- lub 4-suwowym oraz w wariancie Naked 2T. Wszystkie cechuje sportowy design, przyzwoite osiągami i lekkość prowadzenia – czyniac je niemal idealną propozycją dla młodszych użytkowników. Dzięki nowym malowaniom Aerox R, Aerox 4 i Aerox Naked wyglądać będą nader kusząco.
Odświeżone barwy dostały też miejskie skutery Neo’s 4 z silnikiem 4-suwowym oraz Neo’s z silnikiem 2-suwowym.

Pełne dane techniczne, specyfikacje oraz pozostałe informacje dotyczące tych modeli dostępne są na: www.yamaha-motor.pl