REKLAMA

ZZR 1400 na 2012

Oto obiecana galeria i specyfikacja techniczna nowego ZZR-a 1400. Ten sprzęt ma być najlepiej przyspieszającym i najmocniejszym obecnie produkowanym Hypersportem.  Motocykle Kawasaki ZZR 1400 2012

 

Silnik chłodzony cieczą, rzedowy czterocylindrowy
Pojemność 1441 cm3
sśrednica x skok tłoka 84,0 x 65,0 mm
stopień sprężania 12,3 :1
moc maksymalna  200 KM (147,2 kW) / 10 000 rpm // z RAM Air 210 KM (154,5 kW) / 10 000 rpm
maksymalny moment obrotowy 162,5 Nm / 7500 rpm
rozrząd DOHC 16 zaworów
zasilanie wtrysk paliwa ø44 mm Mikuni
smarowanie mokra miska olejowa + chłodnica oleju 
skrzynia biegów 6-biegowa
napęd łańcuchem
sprzęgło wielotarczowe mokre
rama Monocoque aluminiowa
zawieszenie przód widelec USD 43 mm, skok 117 mm, pełna regulacja 
zawieszenie tył centralny amortyzator gazowy Uni-Trak z pełną regulacją, skok 124 mm
opona przód 120/70ZR17M/C (58W)
opona tył 190/50ZR17M/C (73W)
kąt główki ramy/wyprzedzenie 23 stopni/93 mm
hamulce przód dwie półpływające tarcze o średnicy 310 mm, czterotłoczkowy radialnie montowany zacisk
hamulce tył pojedyncza tarcza o średnicy 250 mm, dwutłoczkowy zacisk
długość/szerokośc/wysokość 2,170 mm x 770 mm x 1,170 mm
rozstaw osi 1480 mm
prześwit 125 mm
wysokość siedzenia 800 mm
masa 268 kg
zbiornik paliwa 22 l


zobacz galerię

Zobacz również:
Któż zrozumie artystów? Owszem, sztuka może i nawet czasem powinna szokować, jednak widok przeciętego na pół Ducati 1199 Panigale to dla niektórych zbyt wiele. Tym razem jednak nie było to zwykłe cięcie...
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA