Ma im przypominać kim są po powrocie do domu (bohaterami i autorytetami dla swoich dzieci) i dlaczego warto tam wracać bezpiecznie. Twórcy wybrali taki sposób pokazania kwestii motocyklisty i przede wszystkim skierowania kampanii właśnie do motocyklistów aby odmienić nieco wizerunek takich kampanii, w których często stosuje się drastyczne zdjęcia, wpływając na odbiorców negatywnymi emocjami. Stay a Hero ma być odpowiedzią na takie produkcje i pokazywać, że motocyklista może być też autorytetem i wzorem do naśladowania.
Daniel Cox jeden z autorów kampanii mówi: Kilka tygodni temu kiedy szykowałem się do przejażdżki, chłopiec przechodzący z ojcem obok mojego motocykla przyglądał się uważnie moim przygotowaniom. Stał i patrzył kiedy ubierałem ciuchy, rękawice i kask, wyprowadzałem motocykl i w końcu odjeżdżałem. Poczułem się wtedy trochę jak bohater, wzór do naśladowania i cieszę się, że nie patrzył jak odjeżdżałem w koszulce i krótkich spodenkach, a w pełnym kombinezonie.Taką właśnie inspiracją powinniśmy być jako motocykliści i zawsze dbać o to by do domu wracać bezpiecznie tak by nie krzywdzić siebie i swoich bliskich.
Filmik mimo, że nie działa bezpośrednio na zmysły, zmusza do pewnej refleksji i trudno nie zgodzić się z autorami kampanii. Lubimy to.