[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
2.3

Zwiedzamy fabryki indyjskiego Bajaja.

Indie są obecnie największym rynkiem motocyklowym na świecie. Ze sprzedażą prawie 17 milionów jednośladów, w tyle pozostawiły w tyle nawet rynek chiński. W najbliższym, kwietniowym wydaniu Motocykla, zwiedzamy fabryki firmy Bajaj.  

Główna siedziba firmy mieści się w Akurdi. To tu znajdują się biura zarządu, siedziba działu marketingu. Na najbardziej jednak interesowały miejsca, gdzie produkowane są motocykle.

Bajaj ma w Indiach trzy fabryki. Pierwsza w Waluj produkuje przede wszystkim motocykle przeznaczone na rynek Indyjski. Są to proste motocykle z silnikami o pojemności 125 cm3. Niech nie zdziwią Cię jednak mutacje o pojemności 170, 200 czy 220 cm3. Żeby zarabiać firma musi spełniać potrzeby rynku. A te potrzeby są ogromne. W samych Indiach sprzedaje się rocznie prawie 17 000 000 motocykli. Bajaj jest jednym z ich największych producentów. W Waluj produkowane są również trzykołowe ryksze zwane w Azji tuk-tuk. Prosta konstrukcja, możliwa do naprawienia w najprostszych warunkach gwarantuje rynkowy sukces i sprzedaż... na poziomie 500 000 egzemplarzy. 

REKLAMA

Nas najbardziej zainteresowała fabryka w Chakan. Dlaczego? Bo jest to najnowocześniejsza z fabryk i tu tu produkowane są motocykle z logo KTM-a; Duke 125, 200, 250 i 390, oraz nieco mniej znany Dominar 400, którego test mogłeś przeczytać w listopadowym wydaniu Motocykla z ubiegłego roku.  Co więcej w Chakaan już niebawem produkowane będą nowe modele Triumpha, lada moment wystartuje też produkcja Husqvarny

Jak duże są możliwości produkcyjne fabryk, ile motocykli zjeżdża w ciągu minuty z taśm montażowych, w jaki sposób są testowane motocykle tego będziecie mogli się dowiedzieć kupując kwietniowe wydanie Motocykla, które w kioskach pojawi się już dziewiątego marca

 

 

 

zobacz galerię

Zobacz również:
Od 25 maja obowiązują nowe przepisy o ochronie danych osobowych, czyli tzw. RODO. Jeśli jeździsz motocyklem z kamerą na kasku, łamiesz prawo, czy jeździsz legalnie?
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (11)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij