[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
3.8

Bridgestone - nowe opony A41

Bridgestone wchodzi w nowy sezon z przytupem. Nowy model opon - A41 powstał z myślą o  turystycznych enduro. Na marokańskich pustkowiach sprawdziliśmy jak sobie radzą te kapcie.

Bridgestone Battlax Adventure A41 Test opon Bridgestone Battlax Adventure A41

Jeździsz na turystycznym enduro i czasem chciałbyś zjechać na mniej uczęszczane, boczne drogi? Bridgestone, największy na świecie producent opon i wyrobów z gumy, ma w ofercie nową oponę Battlax Adventure A41. Ludzie z Bridgestone'a największy nacisk położyli na poprawę zachowania na mokrej nawierzchni oraz szybsze nagrzewanie się i właściwości w niskich temperaturach. Na tym nie koniec o 5% powiększono powierzchnię styku z podłożem (w porównaniu do A40) oraz zmieniono rzeźbę bieżnika. Efekt jest zaskakujący.

Nowa mieszanka użyta do produkcji Battlax Adventure A41 w połączeniu z nowym wzorem bieżnika sprawdzą się w każdej sytuacji na drodze. Bridgestone twierdzi, że motocykle na kapciach A41 osiągały o 8% lepsze czasy na mokrym torze od tych, które miały na kołach starszy model - A40.

REKLAMA

Na widok rzeźby bieżnika większość fanów szutru i off-roadu jęknie z rozczarowania. W sumie dobre pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz, ale zjazd na szutry miło cię zaskoczy. Opony oferują zaskakująco dobrą przyczepność na luźnych nawierzchniach (kamienie, żwir, piach). Niestety nie było szansy sprawdzić ich na mokrym terenie - kiedy błoto zacznie zaklejać rowki bieżnika wszystko może się zmienić. Pełen tekst znajdziesz w najnowszym wydaniu miesięcznika MOTOCYKL (nr 5/2018). Możesz przejrzeć cały numer bez wstawania z fotela - wystarczy kliknąć.

Znajdź swój rozmiar Bridgestone A41:

  nr  rozmiar indeks/nośność rodzaj
PRZÓD 1 90/90 V 21 54 V TL*
2 100/90 - 19 57 V TL*
3 110/80 R 19 59 V TL
4 120/70 ZR17 58 W TL
5 120/70 R 19 60 V TL
6 120/70 ZR19 60 W TL
7 110/80 R 18 58 H TL
TYŁ 8 130/80 R 17 65 H TL*
9 140/80 R 17 69 V TL*
10 150/70 R 17 69 V TL*
11 150/70 ZR18 70 W TL
12 160/60 ZR17 69 W TL
13 170/60 R 17 72 V TL
14 170/60 ZR17 72 W TL
15 180/55 ZR17 73 W TL
16 190/55 ZR17 75 W TL
  * w przypadku montażu na feldze dętkowej, można zastosować dętkę; TL - opona bezdętkowa

 

zobacz galerię

Zobacz również:
Sześć motocykli, sześć kompletów opon i jeden cel – w kilka dni zasymulować cały sezon. A przy tym w możliwie jak najkrótszym czasie zużyć jak najwięcej bieżnika. Które opony najlepiej wytrzymały trudy tego testu?
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij