Seryjne kufry są pojemne i nie psują linii motocykla.
Od początku Honda Pan European spełniała wymagania miłośników dalekiej turystyki drogowej. Był to duży, komfortowy (zarówno dla jeźdźca, jak i dla pasażera) i, co najważniejsze, niezawodny motocykl.
Najbardziej w Hondzie Pan European podoba się silnik – czterocylindrowy, widlasty, ułożony wzdłużnie, z cylindrami rozchylonymi pod kątem 90o. Pojemność 1261 cm3 dawała moc 126 KM, co w maszynie turystycznej wciąż w zupełności wystarcza. Podczas jazdy o wiele ważniejsza niż moc jest charakterystyka silnika. Płynna praca, niemal pozbawiona wibracji, niezła dynamika oraz brzmienie są po prostu ponadczasowe.
Jedynymi konkurentami, którzy mogą się mierzyć z V-czwórką Hondy, jest sześciocylindrowy bokser Gold Winga i rzędowa szóstka BMW K 1600 GT.
![]() |
![]() |
![]() |
Wybierz wysokość. Kanapę możesz ustawić na wysokości 775, 790 lub 805 mm. Musisz tylko dać sobie radę ze skomplikowanym mechanizmem mocowania. | Japońska stara szkoła. Kokpit trąci myszką. 16 lat temu komputer pokładowy (LCD po prawej) był hitem, dziś to oldskul. | Centralny kufer był na liście akcesoriów. Niewiele motocykli z drugiej ręki go ma. |
Komentarze