[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Test Abus LSteel-O-Chain Ivy 9100/110

Nasz testowy łańcuch Abus LSteel-O-Chain Ivy 9100/110 wypadł świetnie. Blokada już samym wyglądem odstrasza rzezimieszków. Jest masywna i wygląda kozacko.

Test zabezpieczenia Abus LSteel-O-Chain Ivy 9100/110

Producent obiecuje: Dobre zabezpieczenie skutera i motocykla. Łańcuch z ogniwami hartowanymi, 10 mm, kwadratowymi, w bardzo trwałej i elastycznej osłonie tekstylnej. Łańcuch oraz korpus zamka wykonane ze specjalnie hartowanej stali. Wysokiej klasy zamek odporny na manipulację. Klucz symetryczny. Masz możliwość dokupienia sakwy, która ułatwia transport.

Sprawdziliśmy: Rzeczywiście, blokada wygląda kozacko i to jest jeden z elementów odstraszających złodziei. Do testu dostaliśmy wersję z łańcuchem o długości 110 cm. Wystarcza to, żeby przypiąć przednie koło bike’a do słupa lub spiąć dwa bike’i na wakacjach. Zanim zdecydujesz się na kupno Abusa, pomyśl, gdzie będziesz zostawiał sprzęta i ewentualnie zastanów się nad jeszcze dłuższym łańcuchem. Naszym zdaniem jedyną wadą tej blokady jest jej waga. Nasz łańcuch waży 2,9 kg. Wożenie go w plecaku nie jest przyjemne, trudno tak przymocować go do motocykla, aby podczas jazdy na dziurach nie narobił szkód. Podczas sześciu miesięcy testu nie podarła się osłona łańcucha chroniąca przypiętego bike’a przed porysowaniem. Najbardziej w kość dostała plastikowa osłona zamka, gdy podczas rozpinania jeden z końców łańcucha upadał na asfalt.  

Ocena: Super * * * *

Zobacz również:
Tylna opona o szerokości 190 mm kontra moc 200 KM. Rezultat łatwo przewidzieć, ale współczesne opony coraz lepiej znoszą ostre traktowanie. Które najlepiej?
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (3)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA