[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Zipp Pro 50: Zielone piekło

Zipp poszedł w plastiki. Pro 50 udaje, i to skutecznie, większego niż jest w rzeczywistości. A kolorami nawiązuje do jednej z japońskich firm.

Masz naście lat i czujesz, że motocykle to jest to. Niestety, łatwo nie jest: a to staruszkowie są na nie, a to kasy w kieszeni za mało, a na domiar złego na prawko (nawet A1) trzeba jeszcze trochę poczekać. Skuter? Można, ale jeśli uważasz, że to obciach, trzeba szukać dalej. Na szczęście są motorowery, np. Zipp Pro 50. Znaczy kolesie z Zippa znaleźli rozwiązanie.

Chwalą się, że maszynka wygląda dynamicznie. Wystarczy jeden rzut oka, żeby się przekonać, że nie ściemniają. Pełna owiewka z przyciemnianą szybą i kozacko wyglądającymi wlotami powietrza po bokach robią wrażenie. Do tego dochodzi ciekawe malowanie – do wyboru są trzy warianty (zielono-biały, niebiesko-biały oraz czarny). Cieszą światła w kształcie kocich oczu, dzielona kanapa oraz wydech jak w dorosłych motocyklach. Całość uzupełniają felgi z odlewów aluminiowych, na które naciągnięto gumy o sportowym bieżniku. Tylna ma aż 140 mm szerokości.

Za zatrzymanie bzyka odpowiadają dwa hamulce tarczowe. W kołyskowej ramie ze stali zamontowano czterosuwowego singla o pojemności kieliszka (49 cm3), który przekazuje szaloną moc 3,3 KM na tylne koło za pomocą czterobiegowej skrzyni oraz łańcucha.

Zegary to klasyka - jest nawet wskaźnik poziomu paliwa i podstawowe kontrolki Chińskie rozumienie ABS-u woła o pomstę do nieba. Kierunek – śmietnik
Zegary to klasyka - jest nawet wskaźnik poziomu paliwa i podstawowe kontrolki Chińskie rozumienie ABS-u woła o pomstę do nieba. Kierunek – śmietnik
   

 

Z daleka wszystko wygląda super. Niestety, sprzęcik sporo traci przy bliższym poznaniu: 1. spasowanie elementów nie jest idealne, 2. plastiki owiewki nie są najwyższej jakości, 3. kozackie wloty powietrza to imitacja. A najbardziej wkurza chińska wariacja na temat ABS-u (przy przednim jednotłoczkowym zacisku), która jedyne, co potrafi , to psuć skuteczność hamowania. Co ciekawe, z tyłu z tarczą hamulcową współpracuje dwutłoczkowy zacisk bez wspomagacza. Można? Zipp za Pro 50 chce 4699 zł – niby niedużo, ale zanim się zdecydujesz, dobrze go obejrzyj i przemyśl temat.

 

Dane techniczne Zipp Pro 50
SILNIK
Budowa czterosuwowy, chłodzony powietrzem, jednocylindrowy, zasilany gaźnikiem.
Przeniesienie napędu skrzynia czterobiegowa, łańcuch
Pojemność skokowa 49 cm3
Stopień sprężania 7,3:1
Moc maksymalna 3,3 KM (2,4 kW) przy 7500 obr/min
Maks. moment obrotowy 2,5 Nm przy 7500 obr/min
PODWOZIE
Rama kołyskowa, ze stali
Zawieszenia przód – widelec teleskopowy, tył – wahacz ze stali, centralny amortyzator
Hamulce przód – tarcza, zacisk jednotłoczkowy, tył – tarcza, zacisk dwutłoczkowy.
Rozmiary opon p/t 110/70-16 / 140/70-16
WYMIARY I MASY
Poj. zbiornika paliwa 12 l
CENA 4699 zł

zobacz galerię

Zobacz również:
Niu skrada się do swej ofiary bezszelestnie. ale gdy ta zacznie uciekać, nie jest w stanie natychmiast ruszyć w pogoń, bo Błyskawiczne przyspieszenia nie są w jego stylu. Niu szybko się męczy, a dłuższa gonitwa kończy się zwycięstwem niedoszłej ofiary.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij