Od redaktora:
Polecamy:

Daleko od szosy
Jak dużo z rasowej terenówki ma w sobie współczesne turystyczne enduro? Aby się tego dowiedzieć, zabraliśmy w teren pięć maszyn BMW F 850 GS, Hondę CRF 1000 L Africa Twin, KTM-a 790 Adventure, Triumpha Tigera 800 XCA oraz Yamahę Ténéré 700. Wynik tej rywalizacji dał nam mocno do myślenia.
Ogień w sercu
Gdy świetnie wyposażona i piekielnie mocna Yamaha YZF-R1M staje naprzeciw pięknego, drapieżnego i zaawansowanego technologicznie Ducati Panigale V4 S Corse atmosfera robi się elektryczna. Kto wygra to starcie serce czy rozum?


Zagubiony w czasie
Są takiem maszyny o których trudno zapomnieć. Knucktilus jest jedna z nich. Zobacz opowieść o tym jak za sprawą dwóch Polaków legendarny Harley Knucklehead stał się bazą do budowy customa o nawiązującej do twórczości Juliusza Verne’a.
Wesoła kompania
W ramach naszego testu długodystansowego Triumph Street Triple RS pokonał prawie 10 000 km. Zapewnił nam masę frajdy, która była tym większa, że obyło się bez poważniejszych awarii. Nie bylibyśmy jednak sobą, gdybyśmy się do kilku rzeczy nie przyczepili.

TEST + TECHNIKA
Na alpejskiej ustawce z dala od asfaltów spotkało się pięć turystycznych enduro. Yamaha Ténéré 700 stanęła naprzeciw BMW F 850 GS, Hondy CRF 1000 L Africa Twin, KTM-a 790 Adventure i Triumpha Tigera 800 XCA. Czy zdołała utrzeć nosa mocniejszym rywalom?
28 Sport w służbie codzienności
Dzięki akumulatorom skonstruowanym na potrzeby serii wyścigowej MotoE, drogowy elektryk Energica Eva Ribelle jeździ dłużej i szybciej. Oto kolejny przykład wpływu sportu motocyklowego na codzienność
Gdy wypasiona i piekielnie mocna Yamaha YZF-R1M stanęła naprzeciw pięknego i drapieżnego Ducati Panigale V4 S Corse, atmosfera zrobiła się elektryczna. Czy perfekcyjna technika rzuci na kolana pasję i emocje? Kto wygra – serce czy rozum?
Benelli Imperiale 400 nie powala osiągami ani prowadzeniem. Mimo to ma w sobie coś, co nie pozwala przejść obok niego obojętnie. Czy jego 21 KM wystarczy, by uciec od rzeczywistości i złapać dystans do świata?
W ramach naszego testu długodystansowego Triumph Street Triple RS pokonał prawie 10 000 km. Zapewnił nam masę frajdy, która była tym większa, że obyło się bez poważniejszych awarii. Do kilku rzeczy musimy się jednak przyczepić.
48 Tylko nie mów do mnie mały!
Od momentu wprowadzenia prawa jazdy kategorii A2 renesans przeżywają lekkie maszyny o mocy do 48 KM. Tym razem w nasze ręce trafiło Kawasaki Z 400 i trzeba przyznać, że bike wywarł na nas duże wrażenie.
SERWIS
Produkowany w latach 2006–2012 power naked Suzuki B-King nie bez powodu jest maszyną kultową. Czy warto wziąć go pod uwagę w trakcie poszukiwań maszyny z rynku wtórnego?
W latach swej świetności Honda CBR 1100 XX Blackbird była jednym z najszybszych sportowych turystyków świata. Czy kupno takiej maszyny z drugiej ręki to dobry pomysł?
W pojedynku maszyn używanych w prawym narożniku ustawiło się Kawasaki Z 800, w lewym stanęła Yamaha MT-09. Na którą maszynę warto zapolować?
ABS to pierwszy i jak dotąd jeden z najważniejszych systemów dbających o bezpieczeństwo motocyklisty. Mimo że zasada działania od lat jest ta sama, jego możliwości bardzo wzrosły. Aby sprawdzić, jak bardzo, porównaliśmy współczesny ABS z pochodzącym z 1988 roku systemem pierwszej generacji.
MAGAZYN
Odrapany Harley Knucklehead wygląda jakby ostatnie półwiecze przespał zapomniany w jakiejś szopie i dopiero wrócił do życia... Naprawdę jednak Knucktilus powstał kilka miesięcy temu i jest dziełem Roberta Kaczmarka oraz Piotra Parczewskiego.
Kuba z turystycznych folderów wygląda jak raj na ziemi. Rzeczywistość jest jednak o wiele mniej kolorowa, mimo to tę wyspę warto odwiedzić i przejechać ją na motocyklu.
SPORT
Siedemdziesiąty sezon Grand Prix przeszedł do historii. Nie brakowało w nim rekordów, emocji i kontrowersji. Wyścigowy rok 2019 w liczbach.