Archiwum numerów Zamów prenumeratę

TEST + TECHNIKA

18 Turystyk na ostro

Turismo Veloce to sprzęt – jak na MV Agustę przystało – ostry, tyle że – wbrew tradycji – jest turystykiem, a nie motocyklem sportowym.

26 MotoLab

Nasza nowa rubryka. W niej o testowanych przez nas akcesoriach.

28 Wszystko albo nic

Nasz człowiek po prezentacji Yamahy MT-07: dużo motocykla za mniej niż 23 tysiące.

34 75 cm3 na plusie

Honda NC 750 (następca NC 700) to jeszcze więcej naprawdę fajnej maszyny.

38 Trzej amigos

Suzuki V-Strom 1000, Triumph Tiger 1050 Sport i Kawasaki Versys 1000. Dwu-, trzy-, a może czterocylindrowiec jest najlepszy wśród tych dużych turystycznych enduro?

50 Dawno temu w Ameryce

Czy przywrócona do życia marka Indian wejdzie na wojenną ścieżkę z Harleyem? Porównanie Chiefa Vintage’a z Heritage’em Softail Classic.

58 Koniec balu

Rozłożenie na czynniki pierwsze Triumpha Tigera Explorera 1200 XC było ostatnim aktem testu długodystansowego na 25 000 km.

SERWIS

68 Magiczne litery

O Hondzie CBR 600 – najpopularniejszej sportowej „600” ostatnich 20 lat – w dziale „motocykl używany”.

90 Wściekłe zawory

W cyklu „Jak działa motocykl” prześwietlamy współczesne układy rozrządu

96 I ty możesz zostać bohaterem

Podpowiadamy, jak zaoszczędzić kasę i samemu wymienić zestaw napędowy.

MAGAZYN

100 Nie daj się zabić

Co zrobić, by sezon nie skończył się, zanim na dobre się zaczął?

110 Przechytrzyć złodzieja

Jak najskuteczniej utrudnić robotę amatorom cudzej własności.

116 Śpij spokojnie

Odwiedziliśmy fabrykę Abusa i wiemy, jakie tajemnice kryją ich blokady motocyklowe.

120 Europa nadal rządzi

Po raz 16. wybraliście najlepsze motocykle. BMW i Ducati zdeklasowały rywali.

124 Życie na Marsa

VI Ogólnopolską Wystawę Motocykli Skuterów odwiedziło ponad 17 tys. ludzi.

130 Szczęśliwe krowy, czyli 21 h w siodle

W Kruszynianach w Zajeździe na Końcu Świata możesz zamówić tatarski obiad.

132 Afganistan – low budget trip

Nasz czytelnik w 7,5 tygodnia przejechał 16 430 km. Kosztowało go to... 6700 zł.

SPORT

140 EVO-lucja superbike

World Superbike 2014 poszedł! Nowy właściciel cyklu – nowe zasady.