Od redaktora:
Polecamy:

Nowy porządek świata
W świecie Adventure wiele się ostatnio dzieje! Mieliśmy okazje pojeździć nowym naszpikowanym elektroniką KTM-em 1290 Super Adventure S i jego skromniejszym lecz nie mniej udanym krewniakiem 1090 Adventure. Sprawdziliśmy też jak daje sobie radę połączenie skutera z turystycznym enduro czyli Honda X-ADV. Czyżby szykowała się rewolucja?
Świat to za mało
Umarł król - niech żyje król! Tak można by zakrzyknąć żegnając starego, pozbawionego elektroniki GSX-R-a 1000 i witając jego następcę. Nowy, skonstruowany od podstaw litrowy przecinak Suzuki ma szansę zburzyć dotychczasowy porządek. Zwłaszcza że z jego 203 KM trzeba zapłacić jedynie 68 500 zł.


Atak na szczyt
Przystępna cena zrobiła swoje i MT-07 został najlepiej sprzedającym się motocyklem Yamahy. Czy jednak warto brać pod uwagę kupno tej maszyny z drugiej ręki? Chcąc poznać odpowiedź wzięliśmy pod lupę egzemplarz z przebiegiem 50 000 km. Rozbiórka silnika zakończyła się szokiem...
Czas na badanie
Przegląd okresowy motocykla nie jest w Polsce traumatycznym przeżyciem, no chyba że diagnosta na prawdę zna się na rzeczy i wie gdzie zajrzeć. Zdradzamy jak powinien wyglądać przegląd z prawdziwego zdarzenia, co warto sprawdzić przed wyruszeniem do stacji kontroli pojazdów i czym grozi jazda bez stosownego stempelka w dowodzie rejestracyjnym.

TEST + TECHNIKA
KTM 1290 Super Adventure S to chyba najlepszy bike do podróży na koniec świata.
Choć 1090 ma w nazwie Adventure, jego możliwości wykraczają poza ten schemat. Teraz jest jeszcze mocniejszy – 125 KM robi wrażenie.
Suzuki kazało długo czekać na nowego GSX-R-a 1000, ale chyba było warto. Czyżby król narodził się na nowo?
Czy istnieje jeden przepis na radość z jazdy? Poszukując odpowiedzi na to pytanie, sprawdziliśmy trzy nakedy: Ducati Monstera 1200, KTM-a Duke’a 690 R i Yamahę MT-09.
Aby sprawdzić, co ma w sobie skuterowy SUV Hondy, wybraliśmy się aż na Sardynię. Czy Honda rzeczywiście stworzyła nowy gatunek?
Mamuty rzekomo już dawno wyginęły, ale na świecie wciąż czai się kilka sztuk – mają uturbiony silnik Coswortha i prawie 260 KM. Test Müncha Mammuta 2000.
Triumph przygotował nową broń do walki w klasie nakedów. Street Triple RS ma wszystko, by rządzić w swojej kategorii wagowej.
Jak zakończy się bratobójczy pojedynek między starszym i bardziej doświadczonym ER-em-6n a młodszym, ale sprawniejszym zetem 650?
Flagowy okręt BMW, czyli K 1600 GT, wreszcie doczekał biegu wstecznego. Zobacz, co jeszcze się zmieniło.
Klimatyczne maszyny, takie jak Triumph Bonneville Bobber i Harley-Davidson Forty- -Eight mają coraz więcej fanów. Który z nich wygra pojedynek w samo południe?
SERWIS
Yamaha MT-07 to jeden z najtańszych motocykli na rynku. Tym bardziej szokuje, w jak znakomitym stanie dotrwał do końca dystansu 50 000 km, który nakręcił w dwa lata.
Jeszcze nigdy nie złapałeś kapcia w motocyklu? Zawsze musi być ten pierwszy raz, więc podpowiadamy, jak sobie poradzić z przebitym kołem.
Motocykl nie odpala? Zacznij od sprawdzenia akumulatora, najlepiej zmierz napięcie pod obciążeniem. Wyjaśniamy, co i jak.
Masz motocykl z lat 80. lub 90. i nie wiesz, jakie opony kupić? Sprawdzamy 8 kompletów kapci do starszych maszyn.
Czy wiesz, że najlepsze świecą o 12 metrów dalej od najgorszych? Testujemy żarówki H7.
Jazda bez ważnego przeglądu technicznego może słono kosztować. Skorzystaj z naszych rad, jak przygotować się do wizyty u diagnosty.
MAGAZYN
Fabryka Royala Enfielda w Indiach robi wrażenie. Co dzień powstaje tam 2000 motocykli!
Kiedy kobieta marzy o własnym motocyklu, facetowi nie pozostaje nic innego, jak zbudować coś specjalnie dla niej. Oto Blue Angel.
Na drogach wciąż czyha sporo pułapek po zimie. Podpowiadamy, gdzie zawsze trzeba zachować czujność.
Nasz czytelnik przegonił swoją Ténérę po Bieszczadach i Tatrach. W sumie nawinął ponad 2000 km, a wspomnień nikt mu nie zabierze.
Chile to kraj pełen sprzeczności. Piękne widoki mieszają się tu z niebezpieczeństwami, mimo to wyjazd tam możemy śmiało polecić.
SPORT
Nowe przepisy, nowe motocykle i nowi zawodnicy – walka na torze ożywiła serię WSBK. Pierwsza runda sezonu 2017 już za nami.
Kolejny sezon MotoGP coraz bliżej, tymczasem już w przedsezonowych testach zapachniało niespodzianką.