Od redaktora:
Polecamy:

Najpierw 1199, potem 1299, a teraz Superleggera V4. Każde Panigale doczekało się superlekkiej, limitowanej i wyjątkowej wersji. Trzecie wydanie rakiety z Bolonii to moc i imponująco niska masa. Na torze GP w Mugello sprawdzamy Dukata wartego 100 000 euro.
Nowego V-Stroma 1050 Suzuki nazywa „master of adventure”, czyli mistrz przygody. Czy wygląd nawiązujący do DR Biga, poprawiona elektronika i zawieszenia wystarczą do dobrej zabawy w każdych warunkach? Sprawdzam.


Gold Wing, czyli Złote Skrzydło, od 1975 roku jest synonimem luksusu. Przed 45 laty serię zapoczątkował litrowy GL – jak Grand Luxe. Od tego czasu ten skrót jest synonimem niezawodności i trwałości. W teście długodystansowym sprawdzamy najnowszy model Hondę GL 1800 Gold Wing.
Yamaha to najmłodszy motocyklowy japoński gigant, ale od wielu lat jest w czołówce. Historia tej firmy nie zaczęła się od motocykli, lecz od instrumentów muzycznych.

Test+technika
Trzecia Superleggera, tym razem w wydaniu V4, to broń masowego rażenia. Jest lżejsza, mocniejsza i szybsza niż wcześniejsze wcielenia. Na torze Mugello sprawdzamy, co potrafi.
Suzuki reklamuje V-Stroma 1050 XT jako mistrza przygody. Czy tak jest rzeczywiście, czy to tylko slogan reklamowy? Nasz test.
Moda na café racery ma się dobrze: motocykle retro są w ofercie niemal wszystkich producentów. Jak wypadają klasyki w stylu café racer, które oferują Triumph i Kawasaki?
BMW F 900 R i F 900 XR różnią się drobiazgami. W tym przypadku detale mają jednak ogromne znaczenie, bo decydują o odmiennych charakterach obu maszyn.
Nowy Harley-Davidson Low Rider S, który wcześniej był Dyną, przeniósł się do rodziny Softail. Styl pozostał, a wrażenia z jazdy są jeszcze lepsze.
Miejski trójkołowiec Triango 50 to skuter zaprojektowany w Polsce. Badamy, jak radzi sobie w zatłoczonym mieście i jak sprawdza się jego nietypowe przednie zawieszenie.
Serwis
Czy potencjalni kupcy używanego Goldasa ostatniej generacji mają się czym martwić? Rozbieramy Hondę Gold Wing po 63 000 km.
Dwa parowozy ze stajni Suzuki i Yamahy w naszym pojedynku, czyli GSX 1400 kontra XJR 1300. Który z nich zasługuje na więcej respektu?
Nowoczesne systemy komunikacji mają duży zasięg i umożliwiają połączenie wielu użytkowników w jedną siatkę. Testujemy pięć motocyklowych interkomów nowej generacji. Który z nich jest najlepszy?
Magazyn
Jeśli podejmujesz się przerobienia takiej ikony designu, jak Ducati Monster 600, musisz wiedzieć, co robisz. Dwa customy spod ręki Alberta o ksywie „Kameleo” to naprawdę kunsztownie wykonane maszyny
Czy wiesz, że Yamaha budowała też samochody? Motocyklowa historia Yamahy sięga 1955 roku, ale firma istnieje już od 133 lat. Przybliżamy historię japońskiego giganta.
Nasz czytelnik wyruszył w podróż beemką G 310 GS na zachodnie wybrzeże Włoch. Czym zachwyciła go Liguria i okolice sławnego z festiwali muzycznych San Remo?
Sport
Tegoroczny sezon MotoGP wywrócił się do góry nogami – Marc Márquez nie wróci do walki przez 2–3 miesiące, czyli ten sezon ma z głowy. KTM-y wygrywają wyścigi, a Rossi i Viñnales muszą unikać latających motocykli. Zabawa dopiero się rozkręca.
Po trudnym początku sezonu World SBK, Jonathan Rea wraca na właściwe tory. Mocny opór stawia mu na razie tylko Scott Redding. Czy zawodnik Ducati przełamie passę mistrza?