Od redaktora:
Polecamy:

Radość, wielka radość
BMW R 1200 T Urban i Ducati Scrambler Desert Sled, to maszyny zbudowane dla ludzi lubiących cieszyć się życiem. Oba motocykle mają swój styl i oba dają mnóstwo radości z jazdy. Dlatego też postanowiliśmy sprawdzić któremu wychodzi to lepiej.
Filozofia małych kroków
Tegoroczna wystawa w Mediolanie pokazała, że producenci od rewolucji wolą ewolucję i zamiast spektakularnych projektów inwestują w lifting i ulepszanie dostępnej oferty. Mimo to było kilka ciekawych nowości, takich jak Ducati V4 Panigale, nowa Honda Gold Wing, KTM 790 Duke, trzykołowa Yamaha Niken czy BMW F 850 GS.


Pożeracze przestrzeni
Luksusowe BMW R 1200 RT, dziki KTM 1290 Super Duke GT i spokojna Yamaha XT 1200 ZE Tenere. Te trzu maszyny dzieli wszystko oprócz zamiłowania do podróży i dwucylindrowych silników. Która koncepcja jest ci najbliższa?
Zaczęło się w Biszkeku
A jednak to prawda, że gdzie diabeł nie może.. Rok temu ekipa polskich motocyklistek przejechała Himalaje, w tym roku dziewczyny wzięły na celownik Kirgistan i znów postawiły na swoim.

TEST + TECHNIKA
Pierwsze elektryczne enduro KTM-a ma następcę. Austriacy ulepszyli kilka rzeczy i zaprezentowali światu model Freeride E-XC drugiej generacji.
Trzykołowa Yamaha Niken, KTM 790 Duke z rzędowym twinem, Ducati Panigale V4 z widlastą czwórką... Zobacz, co pokazali producenci na targach EICMA 2017 w Mediolanie.
Nowy, czy po liftingu? Jeździmy najnowszym wcieleniem Ducati Monstera 821.
Te maszyny na pewno nie służą do bicia rekordów ani do dalekich podróży. Ich zadanie to dawać radość z jazdy, i to w końskich dawkach. Porównujemy BMW R nineT Urban G/S i Ducati Scramblera Desert Sled.
Te trzy maszyny różni bardzo wiele, a łączy jedynie to, że mają dwucylindrowe silniki. Porównaliśmy BMW R 1200 RT, KTM-a 1290 Super Duke GT i Yamahę XT 1200 ZE Super Ténéré. Sprawdź, która z koncepcji najbardziej trafia do ciebie.
Wielki i mocny KTM 1290 Super Adventure T potrafi uzależnić, a jak spisuje się na co dzień? O tym w II części naszego testu długodystansowego.
Dwusuwowe silniki nowej generacji świetnie sprawdziły się w KTM-ach, a jak dają sobie radę w Husqvarnach? Aby to sprawdzić, pojeździliśmy modelami TE 250i i TE 300i.
SERWIS
Czy warto zainwestować w zakup Suzuki GSX-S 1000 z przebiegiem 50 000 km? Plusy i minusy tej maszyny z drugiej ręki.
Pojedynek maszyn używanych: Triumph Street Triple 675 kontra Ducati 696 Monster. W czym są dobre, a w czym nie.
Smartfon w roli motocyklowej nawigacji – czemu nie? Sprawdziliśmy sześć wodoodpornych mocowań na telefony oraz na nawigacje.
MAGAZYN
Mimo deszczu i chłodu, na ostatnim w tym sezonie szkoleniu techniki jazdy Motocykl Action Team na Torze Łódź zjawił się komplet uczestników.
Ze Szczecina w góry Harzu i z powrotem. Relacja naszego czytelnika z weekendowej wyprawy do wschodnich Niemiec.
Rok temu Orlice były w Himalajach, teraz przyszła kolej na Kirgistan. Szóstka polskich motocyklistek wyruszyła na tamtejsze bezdroża.
SPORT
Walka o tytuł w MotoGP trwała do ostatniej chwili. Gdy zamykaliśmy ten numer, Márquez i Dovizioso szykowali się do ostatecznej rozgrywki w Walencji.
Powrót Melandriego, pech Sofuoglu i Rea w życiowej formie, czyli świat po 13 rundach WSBK i WSSP. Podsumowanie sezonu 2017.
Akademia Orlen Team ma umożliwić polskim motocrossowcom osiągnąć światowy poziom. W tym roku wśród jej studentów wyróżnili się Maks Chwalik, Czarek Lewko, Olaf Włodarczak i Darek Rapacz.